ככה עושים את זה: קמפיין של eBay "תופר" קליפים לשירים - והופך אותם לרשימת קנייה
מאות מיליוני פריטים, מכל העולם ומכל הסוגים, המחירים והתחומים, זה מה שיש ל-ebay להציע, ועכשיו איך מוכרים את זה? החברה שאחראית בדמותה לאחת ממהפכות הצרכנות החשובות בעולם יצאה לאחרונה במהלך אונליין נפלא כדי לקדם את ההיצע הרב שלה.
בקמפיין אותו מוביל משרד הפרסום Godby Silverstein & Partners הוצגו המוצרים באמצעות 5 שירים מוכרים - כאשר הקליפ המלווה את מילות השיר הופך כל שורה שעד עתה היתה משפט תמים, לרשימת מלאי שמוכיחה שב-ebay יש הכל.
השירים הם: Riptide של ואנס גו'י, Tik Tok של קיישה, Only the Good Die Young של בילי ג'ואל, Shine On של ג'ורג'יה ליין ו-My House שיר חדש של Warren G.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.דומהג׳יזס 29/09/2015 19:20הגב לתגובה זו0 0למה שוניה היימן עשה לסי לו גרין https://stage.interlude.fm/ceelo והרבה פחות מוצלחסגור
-
1.עכשיו נשאר רק להוסיף אנוטשיין שקופים למוצרים על הקליף (ל"ת)כמעט 29/09/2015 15:07הגב לתגובה זו0 0סגור