בכירים – תכינו קורות חיים: תאגיד השידור החדש פרסם מכרזים לאיתור סמנכ"לים ולמיתוג

התאגיד מתחיל לקרום עור וגידים ומגייס במכרז סמנכ"לים בתחומי הטלוויזיה, הרדיו, הדיגיטל, החדשות ומשאבי האנוש. בתוך כך, מועצת התאגיד יוצאת אל הדרך
 | 
telegram

תאגיד השידור הישראלי מפרסם הבוקר (יום ה') בעיתונות היומית ובאתר האינטרנט שלו,  מכרזים למיתוג התאגיד ולגיוס סמנכ"לים במגוון תחומים. זהו צעד נוסף בדרך להקמתו של התאגיד, שאמור להגיע במקומה של רשות השידור, ומעסיקה עד כה 3 עובדים, בהם המנכ"ל הזמני עצמו – אלדד קובלנץ.

ועדות האיתור לתפקידים הבכירים כולל תפקידי מפתח בתחומי התוכן והניהול, בהם סמנכ"ל טלוויזיה, סמנכ"ל קול ישראל (רדיו), סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל חדשות (מערכת החדשות המאוחדת של הטלוויזיה, הרדיו והדיגיטל, א"כ) וסמנכ"ל משאבי אנוש. כל המשרות יהיו בכפיפות למנכ"ל  התאגיד למשך שנתיים של הקמה ומיסוד התאגיד ואולם החוק מאפשר קבלה לעבודה בתאגיד גם לאחר תקופה זו.

סמנכ"ל הטלוויזיה יקים וינהל 3 ערוצי שידור - ערוץ הכללי שיבוא במקומו של ערוץ 1, ערוץ ילדים ונוער וערוץ בשפה הערבית. בין היתר הוא יצטרך להביא ניסיון של 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בארגון משמעותי בתחום הטלוויזיה בעל תקציב שנתי של 30 מיליון שקלים, וגם להכיר היטב את תחום המדיה הדיגיטלית. סמנכ"ל הרדיו יקים וינהל את תחנות קול ישראל, למעט חטיבת החדשות, וגם הוא צריך להציג ניסיון של 5 שנים בתחומו – עם ניהול בארגון בעל תקציב שנתי של 10 מיליון שקלים לפחות, והכרות מעמיקה עם תחום הדיגיטל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סמנכ"ל החדשות יקים כאמור את חטיבת החדשות המאוחדת של הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט, ויהיה העורך הראשי של שידורי החדשות. עליו להיות בעל ניסיון של 5 שנים בניהול ועריכה בארגון משמעותי בתחום העיתונות. סמנכ"ל הדיגיטל יקים את מערך האינטרנט והתוכן הדיגיטלי של הרשות, בין היתר פיתוח אפליקציות. הוא צריך להביא עימו ניסיון רב ביצירת תוכן דיגיטלי ואינטרנט, ולהכיר במקביל את תחום המדיה – פרינט, רדיו וטלוויזיה.

סמנכ"ל משאבי האנוש יקים את מערך גיוס העובדים, והוא צריך להיות בעל ניסיון של 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר בתחום משאבי האנוש בארגון בעל לפחות 100 עובדים.
 

ממתגים את התאגיד: "ישראלי, יצירתי, חדשני"

 
מכרז המיתוג מזמין את גופי מקצוע להתחרות על גיבוש ועיצוב דמותו הוויזואלית של הארגון החדש ושל ערוציו השונים. מכרז המיתוג אף מציג למתמודדים את ערכי התאגיד, אליהם יידרשו להתייחס  בהצעתם, כגון ישראליות (המילה עליה התעקש השר הממונה על רשות השידור אופיר אקוניס, שפרש בנתיים, א"כ), יצירתיות, חדשנות ובשורה, השכלה וידע, מצוינות, אסתטיקה, מקצוענות,  הומור ואף הומור עצמי, תחרותיות, נדיבות וחריצות.

דרישות הסף כולל למשל "ניסיון של מתן שירותי מיתוג לגופים וחברות בישראל בפריסה ארצית הכולל לכל הפחות 5 פרויקטים שונים של שירותי מיתוג כאמור בשנים 2013-2015", ואילו "למציע מחזור עסקים של לפחות 3 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ) ממיתוג )לא כולל רכישת מדיה) במצטבר בשנים 2013-2015".

יש לציין כי בממסגרת חוק השידור הציבורי, יוכל המנכ"ל הזמני של התאגיד קובלנץ לגייס עד 400 עובדים, ובסך הכל עשוי התאגיד לכלול כ-700 עובדים. בימים אלו דנים ההסתדרות ומשרד האוצר, כמה מבין עובדי התאגיד החדש יהיו יוצאי רשות השידור.

קובלנץ מסר כי "אנו מזמינים את מיטב הכישרונות בישראל להשתתף במכרזים, שיקבע את דמותו של השידור הציבורי הישראלי. מדובר בפרויקט מרתק ומשמעותי מבחינה ציבורית, ערכית, הכולל 3 ערוצי טלוויזיה, לכל הפחות 8 תחנות רדיו ומוצרים דיגיטליים רבים, מה שהופך אותו לאחד מאתגרי הניהול והמיתוג  הגדולים בישראל כיום".
 

בדרך אל הדירקטוריון 


בתוך כך, לאחר שראש הממשלה ושר התקשורת נתניהו "תקע" את אישור חברי דירקטוריון התאגיד החדש, הרי שהבוקר המהלך יוצא אל הפועל. כבר היום תתבצע פנייה למועמדים שהומלצו למועצת התאגיד, והם יתבקשו למלא שאלונים.

אותם שאלונים יועברו לעוודה לבדי3קת מינויים בשירות הציבורי, וזאת לאחר שמנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר נתן התחייבות שהשמות יועברו לוועדה זו. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות