אסי שביט שליחויות: משרד הפרסום 'שביט וזהו' קיבל את תקציב הפרסום של DHL
משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט מצרף לשורותיו לקוח חדש - חברת השליחויות הבינלאומית DHL שתקציבה טופל בשנה החולפת על ידי משרד הפרסום לעומק התודעה - כך נודע לאייס.
משרד הפרסום של שביט הוקם בתחילת 2015 עם פרישתו מהשותפות בחברון זלצמן שביט לאחר 4 שנים. מאז צירף שביט מספר לקוחות, בניהם: קל-גב, טרייד מובייל, TAKE ועוד. עם הקמת המשרד הסביר שביט כי הדגש יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
ל-DHL נוכחות ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. היא מהווה חלק מקבוצת הדואר והלוגיסטיקה המובילה בעולם, דויטשה פוסט DHL, ומורכבת משלש חטיבות: DHL אקספרס, DHL העברות גלובליות, מטענים ו- DHL שרשרת אספקה. הסניף בישראל פועל משנת 1997 ומתמחה בתחום משלוחי האקספרס. בישראל מועסקים כ-420 עובדים ומשנת 2012 החברה מובילה את שוק הבלדרות בישראל ומחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר. תקציב הפרסום השנתי צפוי לעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים.
אסי שביט: "DHL הוא מותג מוביל בעולם ובישראל ואנחנו גאים על קבלת התקציב. המשרד מטפל בלקוחות בינלאומים נוספים, כך שהעבודה בסטנדרטים גבוהים היא חלק מה-DNA של המשרד. הניסיון בעבודה עם לקוחות שעיקר פעילותם היא B TO B היא מאתגרת וקריאטיבית לא פחות מעבודה על קמפיינים ללקוחות פרטיים".
יונתן איבגי, מנהל השיווק של DHL אקספרס: "בשנים האחרונות DHL אקספרס בישראל ממוקדת במתן שירות איכותי בייבוא ובייצוא ובהגברת המודעות למותג. אני שמח על הקשר עם משרד הפרסום שביט וזהו, הם מסייעים לנו בביצוע האסטרטגיה השיווקית שלנו הכוללת מגוון פעולות ואירועים שמטרתם להגביר את הידע בצד הלקוח, והנגשת השירות שלנו לכל דורש".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.מה יהיה עם השמות הדביליים האלה?23 12/10/2015 19:33הגב לתגובה זו0 0כל הקריאייטיב הזה שכל הטאלנטים כביכול שוחים בו וכל מה שהצלחתם להעלות כרעיון לשם זה "xxx וזהו" ? זהו?סגור
-
2.חובבנות לשמהענת ביין 12/10/2015 10:48הגב לתגובה זו4 0איך לא כתבתם שאסי שביט למד בסקול אוף ויז'ואל ארטס בניו יורק???סגור
-
1.משהו טוב קורה בענףיניב 11/10/2015 18:27הגב לתגובה זו3 0השליחויותסגור