לוטו. מפעל הפיס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

זכו בפרס הראשון: 'פה לאוזן תנהל את התוכן ברשתות החברתיות של מפעל הפיס

חברת הסושיאל של אבי קסוטו רוזנברג זכתה במכרז שנחשב לאחד מתקציבי המדיה החברתית הנחשקים ביותר. עד כה טיפל בתקציב ריפרש של אדם שוב
משה בנימין | (5)

כחצי שנה לאחר שיצא למכרז על פעילות הסושיאל, לאייס נודע כי מפעל הפיס בחר בחברת פה לאוזן של אבי קסוטו רוזנברג לנהל את התוכן ברשתות החברתיות. ב-6 השנים האחרונות טיפלה בתקציב חברת ריפרש, לשעבר בבעלותו של אדם שוב.    עם זכייתה של 'פה לאוזן', לראשונה יאוחד ניהול התוכן ברשתות החברתיות, של כל מותגי הפיס, תחת קורת גג אחת. ביניהם עמודי הלוטו, חישגד, צ'אנס, עמוד מנוי פיס וכן עמודי התרבות והחינוך: "צריך פיס בתרבות" ו-"צריך פיס בחינוך". החברה תקבל לידיה את המושכות לניהול התוכן של כלל הפלטפורמות הדיגיטאלית בהן אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, ותהיה אחראית לתכנון האסטרטגיה והוצאתה לפועל. הובלת הפעילות וקביעת האסטרטגיה ירוכזו בידיו של גיא וקנין, סמנכ"ל הלקוחות של פה לאוזן.

2 משרדי הפרסום שמטפלים בחלק הארי של תקציב הפרסום של מפעל הפיס (טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ועוד) הם אדלר חומסקי וגיתם BBDO. ל-2 המשרדים היתה נגיעה חלקית בפעילות הסושיאל של מפעל הפיס שהתמקדה במוצרים המשווקים על ידו כגון ההגרלות השונות. 

במכרז צוין כי תקופת ההתקשרות של הזוכה - 'פה לאוזן' במכרז תעמוד על שנה עם אופציה (השמורה למפעל הפיס) להארכת ההתקשרות בשנתיים נוספות. תקציב הסושיאל של מפעל הפיס מוגדר על ידי גורמים בענף כאחד מ-10 הגדולים בישראל בהיקף כספי. פעילותו כוללת בין 5 ל-6 עמודי פייסבוק ועל פי תנאי המכרז היה נראה כי מעטים הגופים שמחזיקים בנסיון רחב בתחום הסושיאל ובמקביל עומדים בתנאי הסף הכספיים, וביכולתם להתמודד על התקציב. 

'פה לאוזן' הוקמה לפני 8 שנים על ידי קסוטו רוזנברג במטרה להציע פתרונות קריאטיביים ואלטרנטיביים מבוססי מהלכי גרילה בעולם הדיגיטל והפרסום הקלאסי. החברה מנהלת את מערכי הרשתות החברתיות והניו מדיה של רשת מלונות ישרוטלסאן דור, קבוצת נגב, חברת אגדרב בריח ועמותת אור ירוק. כמו כן, חתומה הסוכנות על הקמפיין של גלעד כהנאבאלקן ביט בוקס והשקת הרכב המוסיקה A-WA.

הבעלים אבי קסוטו רוזנברג, אמר לאייס כי "בשנים האחרונות פעלנו מתחת לרדאר במטרה לצבור ידע, ניסיון ולבסס את שמה של פה לאוזן בקרב התעשייה המקומית והבינלאומית. אני מאוד שמח שמפעל הפיס זיהו את הרצינות והייחוד של החברה ובחרו בנו. תחום התרבות שבו עסקנו בהיקף רחב בשנתיים האחרונות כמעט ללא רווח, יקבל ביטוי ממשי בפעילות פיס בתרבות ובקהילה. אני בטוח שנייצר מהלכים מעניינים ופורצי דרך שיסמנו את מותגי מפעל הפיס כמובילים בזירת הסושיאל בארץ, שיהיה לנו בהצלחה".   אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס מודע לחשיבות הרשתות החברתיות שהולכות וגדלות והופכות למשמעותיות יותר ויותר בזירה השיווקית. כיום מנהל מפעל הפיס מספר עמודי פייסבוק, חלקם נחשבים לבין המובילים בשוק והיד עוד נטויה. אנו מאחלים ל"פה לאוזן" בהצלחה, בתקווה לעבודה משותפת, פורייה ומניבה תוצאות".  

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דנה ו. 28/10/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    עוקבת אחריהם, עושים בשקט אחלה דרך
  • 4.
    פה לפה יותר טובים (ל"ת)
    דני 11/10/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נטע 09/10/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לכם
  • 2.
    ראויים!!! (ל"ת)
    אחת ש 09/10/2015 00:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אלופים!! 08/10/2015 22:12
    הגב לתגובה זו