מצפון תפתח הפרזנטציה: מכללת צפת מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום לם מרגלית (שהתמזג מאז עם משרד הפרסום החיפאי שפי והפך ללם מרגלית-שפי) המכללה האקדמית צפת מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז חדש - כך נודע לאייס.
המכרז על תקציב הפרסום של המכללה הצפונית יהיה דו-שלבי כאשר בשלב הראשון "המכללה תבחן את ההצעות, ותזמן את המציעים שעמדו בתנאי המכרז להציג פרזנטציה בה יוצגו יכולות המשרד והאסטרטגיה הפרסומית המוצעת עבור המכללה". לאחר מכן, מצוין בפרטי המכרז "יבוצע על ידי המכללה דרוג איכות ותמהיל. בשלב השני, לאחר שקלול הדירוג הכספי והדירוג האיכותי, יועלו 2-3 מציעים לשלב ה-Best & Final והמכללה תפנה לספקים אלו בלבד לקבלת הצעה כספית משופרת".
כפי שהיה לפני 3 שנים, גם תקציב הפרסום הנוכחי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים. חלק בלתי נפרד מדרישות המכללה הם שרותי פרסום הכוללים בין השאר: עיצוב והפקה, קריאייטיב, פרסום בדיגיטל, עבודה ברשתות החברתיות, רכש מדיה, התמחות בפרסום המגזרי דוגמת - חרדי/דתי/לאומי/דרוזי וכד', באמצעות משרד הפרסום ו/או על ידי קבלני משנה.
תנאי הסף להתמודדות המשרדים במכרז הם די גמישים, וכוללים מחזור כספי של 10 מיליון שקלים בשנת 2014 בתחום הפרסום. עוד נדרש כי המציע, או מי מעובדיו הבכירים אשר מיועד לעבוד מול המכללה תחת מכרז זה, טיפל לפחות במוסד אקדמי אחד בתקופה מינימלית של שנה, במהלך 5 השנים האחרונות, וכן כי המציע, או בעלי המשרד הינם בעלי וותק של לפחות 5 שנים בתחום הפרסום.
תקופת ההתקשרות של המכללה עם משד הפרסום הזוכה תעמוד על 36 חודשים (3 שנים), החל מיום חתימת החוזה. למכללה שמורה הזכות לצאת מהמכרז בסוף כל שנת התקשרות במידה ושביעות הרצון משירותי הפרסום תהיה נמוכה. כמו כן למכללה שמורה האפשרות להאריך את תקופת ההתקשרות ל-2 תקופות נוספות בנות 12 חודשים כל תקופה, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובסה"כ לא יותר מ 5 שנים ברצף עם המשרד שיזכה במכרז זה.
על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב מכללת צפת עמד במהלך שנה זו עד לנקודת זמן זו על כ-3.3 מיליון שקלים במחירי מחירון. ב-2014 עמד התקציב על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה