
עוד ביס: סוכנות 'קניבל מדיה' זכתה בתקציב הדיגיטל של רשת 'רולדין'
סוכנות הדיגיטל קניבל מדיה בבעלותם המשותפת של רוית בכמן ורז אבן צור ממשיכה לצרף תקציבים חדשים לשורותיה. לאחר שזכתה לפני מספר חודשים בתקציב הדיגיטל של ארומה תל אביב - הסוכנות מתחזקת בעולמות המזון ובתי הקפה עם זכייה בתקציב הדיגיטל של רשת רולדין - כך נודע לאייס.
בתום תהליך מכרזי ארוך, בו לקחו חלק מספר משרדי דיגיטל, נבחר קניבל מדיה להוביל את זרוע הדיגיטל של רולדין בדגש על שירותי תוכן, קריאייטיב ורכש מדיה בזירות האונליין. ניהול הרכש יבוצע על ידי קניבל באופן עצמאי במסגרת מחלקה ייעודית שהוקמה לשם כך לצד מחלקת התוכן הקיימת.
רוית בכמן, מנכ"לית משותפת בקניבל מדיה: "הכבוד כולו שלנו. עבדנו קשה בניסיון להציע פתרונות קריאטיביים הן ברמת הרעיון והן ברמת המדיה והחדשנות ואני שמחה שקיבלנו את האמון וההזדמנות מהחברים ברולדין".
קניבל מדיה הוקמה בשנת 2013 ובין לקוחותיה ניתן למצוא את ארומה בתל אביב, המכללה האקדמית בוינגייט, קבוצת גזית גלוב, עיריית רחובות, הסוכנות היהודית והאגודה למען החייל.
- 5.בובו 22/10/2015 14:23הגב לתגובה זותקציב הדיגיטל של רולדין מאז ימי זרמון היה בדיחה
- 4.עליזה 21/10/2015 21:27הגב לתגובה זוכל הכבוד לקניבל מדיה רוית ורז המשיכו לגרוף הצלחות
- 3.חבר'ה מוכשרים וטובים. סחתיין (ל"ת)סופגי 21/10/2015 18:16הגב לתגובה זו
- 2.כל הכבוד רוית (ל"ת)אורי 21/10/2015 14:22הגב לתגובה זו
- 1.MD 21/10/2015 13:31הגב לתגובה זואיזה גוונים יש לעצים!!