מכרז הדיגיטל של אוניברסיטת ת"א: d-say, אקליפטוס, TBWA דיגיטל וטוויסטד בגמר

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. בשנים האחרונות טיפל בתקציב הדיגיטל משרד הפרסום זרמון DDB
 | 
telegram
(5)

המכרז על חלק הדיגיטל בתקציב הפרסום של אוניברסיטת תל אביב הגיע לשלב הסופי עם 4 משרדים: TBWA דיגיטל, טוויסטד, אקליפטוס ו-d-say - כך נודע לאייס.

4 המשרדים הציגו לאחרונה בפני נציגי האוניברסיטה שצפויה לקבל את ההחלטה הסופית בקרוב. במקרה של יהושע מדובר בניסוי כלים ראשון עבור הנבחרת הדיגיטלית המעובה שנבנתה בו בחודשים האחרונים. מולו ניצבים טוויסטד של אלון מוליאן וקרן פרידמן ואקליפטוס תחת ניהולו החדש של ארז ברכץ, שצבר את נסיונו ביהושע וכעת מוצא את עצמו מתמודד מול הקולגות לשעבר - גם הוא באחד המכרזים הראשונים מבחינתו בתפקיד המנכ"ל של אקליפטוס. גם ב-dsay מדובר באחת ההזדמנויות הראשונות של אייל הובר לוי המנכ"ל והשותף שהצטרף לקבוצת דרורי ארועטי ברמן לפני כחצי שנה.  

על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בין תנאי הסף של המכרז דרשה האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד המתמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.

ברמת מחזורי העבודה דורשת האוניברסיטה כי המשרדים המתמודדים יעמדו בתנאי סף של שירותי פירסום באינטרנט עבור לפחות 3 לקוחות בשנים 2013, 2014, ו-2015 עד למועד הגשת ההצעות כאשר היקף העבודה עם כל לקוח היה לפחות 800,000 שקלים לא כולל מע"מ. 

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לקוח מזעזע
    אוניברסיטה 26/10/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי רבות על מח' השיווק של אוניברסיטת תל אביב מדובר בלקוח מזעזע שדורש מעל ומעבר. בטוחים שהכל מגיע להם בסכומי כסף זעומים. התייחסות למשרד בצורה הכי מחפירה שיש.
    סגור
  • 4.
    איזה תחום פתטי יכול להיותת פרסום..
    wow 26/10/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט לא להאמין כמה חזק אנשים צריכים להחזיק את עצמם כדי לא לטנף על אחרים. אפשר להבין אם קשה לפרגן אבל הירידות הבלתי פוסקות האלה על המתחרים זה פשוט פטתי... הרי מחר גם אתה תעבוד שם עם התחלופה השנתית הרגילה שבין המשרדים. סתמו כבר.
    סגור
  • 3.
    אוניברסיטת תל אביב, אני מקווה שיש לך עוד ערוצי פרסום
    מכיר אותם כהן 25/10/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי שלושת הפיינליסטים שלך, איך נגיד את זה בעדינות.... Suck
    סגור
  • 2.
    ברכץ יקח לרמי...חייב כבר להוכיח את עצמו באקליפטוס (ל"ת)
    נח נח נח נחמן 25/10/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קפיצת ראש מרצון (ל"ת)
    לתוך פח אשפה 25/10/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות