
גם ערוץ 10 בחבילה של ארטימדיה: מצטרף לרשת הפרסום הפרוגרמטי בוידאו
רשת הפרסום הפרוגרמטי בוידאו ארטימדיה כובשת יעד נוסף ומצרפת את אתר ערוץ 10 - נענע 10 - לרשימת הגופים הארוכה שמשתפים איתו פעולה. ההסכם יאפשר למפרסמי וידאו לרכוש צופי אינטרנט מפולחים בתכנים הטלוויזיוניים מבית ערוץ 10 הכוללים את תוכניות הדגל שלו כדוגמת גיא פינס, גב האומה, המקור וכו', כמו גם תוכניות ומהדורות של חדשות 10, תכני וידאו המופקים עצמאית ע"י האתר ועוד.
כמו בהסכמים הקודמים, גם במסגרת השת"פ עם ערוץ 10, כל מלאי הוידאו של הערוץ בדסקטופ ובמובייל ינוהל וימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי. ההסכם כולל הנגשת דאטה על גולשי נענע10 למפרסמים ומשרדי פרסום אשר יוכלו לרכוש צפיות בזמן אמת, בשיטת Bidding או Guaranteed, דרך ממשק אינטרנטי לניהול, מדידה ואופטימיזציה של קמפיינים בוידאו.
יואב הלדמן, משנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "הביקושים לפרסום בתכני פרימיום בדיגיטל הולכים וגדלים יחד עם היכולת הטכנולוגית לייצר קשר ישיר עם הצופה באמצעות דאטה. באמצעות ארטימדיה קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות".
- האקזיטים שהתפספסו, החשיפות והפרסומות שכיכבו: הנה רשימת ה-40under forty של אייס
- אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?
ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "אנו גאים להוסיף את תכני ערוץ 10, באמצעות נענע10, למהלך להנגשת תכני הפרימיום באינטרנט הישראלי לפרסום פרוגרמטי בוידאו. המטרה היא לבנות, יחד עם שחקני התוכן המובילים בישראל, פלטפורמה אחת לפרסום וידאו חוצה מסכים, שתאפשר למותגים לדבר רק עם הצרכנים הרלוונטיים ולסנכרן בזמן אמת בין הקמפיין שרץ בטלוויזיה לדיגיטל". בשנה האחרונה הצטרפו לארטימדיה שחקני התוכן המובילים באינטרנט הישראלי: וואלה! , ynet, mako, גלובס וספורט5.