Xray. מעיין יחבס
צילום: עומרי שפירא

לא רואה בעיניים: מעיין יחבס יטפל בתקציב הסושיאל של Xray

סוכנות הסושיאל MY Social בבעלותו של מעיין יחבס מצרפת את מותג המשקפיים לרשימת הלקוחות שכוללת בין השאר את אדידס, ג'ק קובה, מסעדת פרונטו ועוד
משה בנימין |
נושאים בכתבה מעיין יחבס

MY Social, סוכנות הסושיאל בבעלותו וניהולו של מעיין יחבס תטפל בתקציב הסושיאל של מותג המשקפיים Xray. תקציב מותג המשקפיים יצטרף למותגי אופנה נוספים בהם מטפל יחבס, ביניהם: מערך השיווק בסושיאל של אדידס בישראל, ג'ק קובה ו-Padani, קניון עיר ימים ועוד. 

לדברי יחבס: "אחד התנאים שלנו לעבודה עם מותג היא אמון במוצר שלו, ו-Xray עונה על כך מכל הבחינות. הוא צעיר, הוא מגניב, הוא חצוף והרשת החברתית היא הפלטפורמה המושלמת לעבודה עם חומר הגלם הזה. במסגרת הקמפיין הנוכחי שלנו ל-Xray יצאנו לרחובות תל אביב עם מצלמה ובחרנו אנשים אקראיים שמצד אחד עונים על ערכי המותג אבל בעיקר - יהפכו להיות הפנים שמוכרות את משקפי השמש שלנו. אנחנו מאוד מאמינים בשיווק חברתי, ובמקום לצאת לצילומי קמפיין מסורתיים, יש לנו כעת עשרות פרזנטורים רלוונטיים - אנחנו מתייגים אותם, החברים שלהם נחשפים לקמפיין, האינטראקציה כמובן קופצת וזה הסוד לקמפיין חברתי שנותן הוכחות מיידיות".

  יחבס. צילום: עומרי שפירא

יחבס התחיל את דרכו בטיים אאוט, ובשנתיים האחרונות האיץ את קריירת הסושיאל העצמאית שלו. בנוסף למותגי האופנה הוא מטפל בתקציבי הסושיאל של אגאדיר, יקב הרי גליל, מעדני מיקי, מותג הופלים והעוגיות "מן", ושורה של מסעדות, ביניהן: פרונטו, בינדלה, יאסו, פלימרקט, מסעדת בתיה המיתולוגית, 110 בורגר, jem's ועוד.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה