עלות של כמיליון שקלים לפרק של 'הישרדות'; ב'רשת' מקווים ל-28% רייטינג בהשקה

יותר מ-80% מזמן הפרסום לפרק ההשקה נמכר, הפעילות השיווקית כבר מאחור ובזכיינית ממתינים לשידור הראשון הערב – באכסניה החדשה. אייס עם עוד פרטים על 'הישרדות', וגם שיחה בתכנית הבוקר של רדיו ת"א

 | 
telegram

לאחר 3 שנים של היעדרות שכללו קרבות בבתי משפט, תחזור הערב (יום א') הישרדות לעונה שביעית והפעם בביתה החדש - רשת בערוץ 2. בזכיינית מסרבים לחשוף את מספר הפרקים שישודרו בעונה שצולמה בהונדורס, אולם הערכה היא כי מדובר על כ-30 פרקים, שישודרו בימים ראשון ושלישי.
 
פרק ההשקה הערב יימשך כשעתיים ברוטו, וסביב כשעה וחצי נטו. נכון ליום חמישי בערב, כ-80% מזמן הפרסום כבר נמכר, והערכות הן כי כבר במהלך היום הוא יהיה בתפוסה מלאה. כפי שכבר פורסם באייס, גורמים בתעשייה טוענים כי ספוט פרסומת של 30 שניות יעלה 1,800 שקלים (כולל עמלה למשרדי הפרסום ורכש המדיה), נמוך מהעונות האחרונות של הישרדות בערוץ 10, אז נגבו כ-2,000-2,200 שקלים לספוט.

 
 
על פי גורמים, עלות פרק יעמוד על כ-800 אלף שקלים עד מיליון שקלים, מההפקות היקרות בטלוויזיה, אולם נמוך למשך מהפקת המרוץ למיליון. העונה עצמה בעריכתו של רועי סטריקובסקי, לא משווקת כעונת סלבס, והיא תכלול רק מספר מתמודדים מוכרים, בהם מושיק גלאמין, מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, רוסלנה רודינה, רון שובל ודנה ברגר.
 
הפעילות השיווקית כללה הפצה של חבילות מיוחדות ל-1,000 מובילי דעה, גיליון מיוחד של טיים-אאוט ל'הישרדות', קיר בנדנות במתחם שרונה ובילבורדים נמוכים שהעוברים ושבים יכולים להצטלם לידם – אחד מהם בסמוך למשרדי רשת ברמת החייל.
 
ומה ייחשב כהצלחה? גורמים בזכיינית אומרים כי 28% ויותר ייחשב להצלחה גדולה, מסחרית אבל גם תדמיתית ומוראלית, אבל יש לציין כי בתנאים אופטימליים - ניצול 100% מזמן הפרסום ושיתופי הפעולה המסחריים – קו 20 נקודות הרייטינג הוא הברייק-איבן שבין הוצאות להכנסות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות