מכרז הפרסום של סודה סטרים ישראל: לאו ברנט, הביילינים, jwt ו-y&r בפנים
חברת סודה סטרים ישראל מנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום שלה המיועד לפעילות בשוק המקומי - כך נודע לאייס. בשונה ממכרזים קודמים שערכה סודה סטרים ונגעו לפרויקטים נקודתיים, שהופיעו לסירוגין גם בחו"ל, במכרז זה מדובר בפעילות ארוכת טווח המיועדת לשוק הישראלי שבו החברה טרם כבשה נתח שוק משמעותי.
לאייס נודע כי במכרז מתמודדים כ-5 משרדים, ביניהם: JWT ישראל ו-y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית, הביילינים ולאו ברנט מקבוצת פובליסיס. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים המיועדים ברובם לטלוויזיה, כאשר המשימה התקשורתית המרכזית היא לשווק את הסודה עצמה, ולהתמקד פחות בטעמים השונים אותם החברה משווקת.
בימים האחרונים הציגו המשרדים המתמודדים בפני אנשי סודה סטרים ישראל, כאשר התשובה הסופית לגבי הזוכה צפויה להתקבל בסוף השבוע הבא. על פי מידע שהגיע לאייס, חברת המשקאות סימנה את משרדי הפרסום בסדר הגודל הבינוני כמועמדים למכרז והעדיפה שלא לפנות לטופ 5 של הענף או משרדים מהעשירייה השלישית.
יצוין כי בתפקיד מנכ"ל סודה סטרים ישראל מכהן תמיר מלמוד, אחיו של מנכ"ל פובליסיס ארי מלמוד - סיבה ראויה מספיק להשאיר את פובליסיס ישראל מחוץ להתמודדות, אך כאמור הרשת המקומית שלחה נציג בדמות לאו ברנט.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.אפשר להבין מי הלקוחכריס 12/11/2015 14:45הגב לתגובה זו0 0לפי המשרדים שהוא בחר למכרז.סגור
-
4.אסור להתקרב ללקוח כזה (ל"ת)אסור 12/11/2015 14:44הגב לתגובה זו1 0סגור
-
3.לא הבנתיאחד שנוגע 12/11/2015 11:26הגב לתגובה זו10 0פוגל זכו לפני 3-4 שנים ואז הלקוח החליט שהם מפרסמים לבד ואז לקחו את הבוגאוסקי הזה ואז החליטו שהם מפרסמים לבד ואז מקאן לקחו ואז חוליגנ'ס עלו בקמפיין ועכשיו עושים מכרז. כאילו, יש לכם את זה ביותר "הכתובת על הקיר"?סגור
-
2.מסכן המשרד שיזכהאלה 12/11/2015 09:52הגב לתגובה זו3 0זה לקוח שמטרחן עד מוות ומוצץ את דמו של המשרד, ולא מוציא ולו שקל אחד על פרסום. באמת מסכנים. שיהיה להם בהצלחהסגור
-
1.תנחומי לזוכים (ל"ת)אילן 12/11/2015 09:25הגב לתגובה זו1 0סגור