
צילום: יוטיוב
תקציב סושיאל בסיסי: אקליפטוס ינהל את עמודי התוכן של אופטיקה הלפרין
הרשת שפועלת באופן עצמאי ולסירוגים עם משרד הפרסום גל אורן BSD נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בישראל. את הכניסה לעולמות הדיגיטל מובילה מטעם הרשת אור קוריצ'ונר שמונתה לא מכבר למנהלת תהחום ברשת האופטיקה
תקציב הסושיאל של רשת אופטיקה הלפרין יטופל במשרד הדיגיטל אקליפטוס. רשת האופטיקה נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בישראל ובשנים האחרונות פועלת באופן עצמאי (לסירוגים עם משרד הפרסום המגזרי גל אורן BSD) הן בגזרת הדיגיטל והן בגזרת האופליין.
בחירת משרד הפרסום אקליפטוס הגיעה לאחר תהליך ארוך בהלפרין להקמת נכסים דיגיטליים הכוללים אתר חדש, לצד עמודי פייסבוק ואינסטגרם, את המהלך מובילה מטעם הרשת אור קוריצ'ונר שמונתה לא מכבר כמנהלת תחום הדיגיטל והשיווק בהלפרין.
משרד הפרסום אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן ושיח ברשת. בין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת מונדלייז הכוללת את מותגי אוראו, מילקה וקפה גיקובס, את קבוצת הנדלן אזורים, קבוצת לוריאל, אלדן, דומו טיב טעם ועוד.
ארז ברכץ, מנכל אקליפטוס: "התוכן הוא המלך. ומשקפיים זה מוצר צריכה בסיסי."
- 6.אילן 18/11/2015 22:54הגב לתגובה זו:)
- 5.י.א. 18/11/2015 17:17הגב לתגובה זומשרד מוצלח עם מנכ"ל תותח, וצוות עובדים עם נשמה אמיתית. הלפרין זכו!
- 4.באופן עצמאי 18/11/2015 08:13הגב לתגובה זומוזר ידעתי שאופיטיקה הלפרין מטופלת בשנתיים האחרונות בסושיאל ובדיגיטל עם סוכנות Wave Digital
- 3.אחד 17/11/2015 17:18הגב לתגובה זוכל תקציב חדש זה טוב
- 2.אחד העם 17/11/2015 13:56הגב לתגובה זוינקל'ה עושה סיבוב על עוד פרייר. אין ספק "פרייר הוא מוצר צריכה בסיסי..."
- מי היה אחד העם? (ל"ת)בחיי 17/11/2015 15:43הגב לתגובה זו
- 1.נייס. (ל"ת)מוטק'ה 17/11/2015 13:51הגב לתגובה זו