מטוויסטד לליאו ברנט: תקציב הפרסום של מכון מור עובר למשרד מקבוצת פובליסיס ישראל
תקציב הפרסום של מכון מור מקבוצת 'שירותי בריאות כללית' עובר למשרד הפרסום ליאו ברנט - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום טוויסטד ולסירוגין על ידי בלומנקרץ ושות'.
על פי פעילות הפרסום של המכון ב-2014, רוב התקציב הופנה לגזרת האינטרנט ולרדיו. חלק העיתונות הוא הקטן ביותר ואילו הטלוויזיה נפקדת לחלוטין מתמהיל המדיה. ב-2014 עמד התקציב על כ-2 מיליון שקלים בפועל. מתחילת שנת 2015, המכון קיצץ גם בהוצאות הפרסום באינטרנט ופנה לענף החוצות לצד הרדיו והעיתונות - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
הפעילות של מכון מור מתמקדת במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית. רשת המרכזים הכוללת מעל 20 סניפים בפריסה ארצית, ומספקת שירותי רפואה מתקדמים.
גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט: "אנחנו שמחים מאוד על האמון שניתן בנו וכבר נכונים למשימה של הפצת בשורת הרפואה המתקדמת של "מכון מור" על כלל שירותיו, לכל בית בישראל."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.אז מה עם הפייסבוק שלהם ?המלך עירום 19/11/2015 04:30הגב לתגובה זו0 0הוא ימשיך להיות קופי פייסט של כתבות מאתרי בריאות או יעלה תוכן איכותי ומקורי ?סגור
-
6.מורערן 18/11/2015 09:40הגב לתגובה זו0 0אחלה תקציב.סגור
-
5.יופיאחד 17/11/2015 17:19הגב לתגובה זו0 0כל הכבודסגור
-
4.משרד פח (ל"ת)עוד אחד 17/11/2015 16:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.גדוליוקי 17/11/2015 15:44הגב לתגובה זו0 0סתםסגור
- טען עוד
-
2.קלנר, יש לך את זה ביותר דרמטי?לאה 17/11/2015 14:44הגב לתגובה זו4 1כולה תקציב של שקל וחצי ואתה כולך נרגש כאילו קיבלת תקציב של בנקסגור
-
1.מרגשפוקי 17/11/2015 14:39הגב לתגובה זו0 0סתם. לא באמת.סגור