3 מותגים שפשוט עושים כיף: סקירת קריאייטיב עולמית עם איקאה, מיקרוסופט ומיני

מדלגים במהירות שיא על פרסומת הפרה-רול ביוטיוב? על זה בדיוק בנתה מיני פרסומת סביב הקונספט של מהירות. וגם: איקאה משתעשעת ברכבת התחתית וילדה בת 8 לוקחת את אופיס 365 לקצה של הקצה
 | 
telegram

1. מי אמר שמשחקים זה רק לקטנים? כחלק ממהלך LATTJO FUN איקאה מעודדת גם את הגדולים לצאת ולשחק. הפעם היא עושה את זה עם שלט חוצות אינטראקטיבי וכיפי במיוחד בתחנת הרכבת התחתית בשטוקהולם.

פשוט תשחקו
 
2. קחו ילדה חמודה בת 8 עם אופיס 365 של מיקרוסופט, תוסיפו טיפים מאשת קריאייטיב, טעמים מומלצים ממעצבת עוגות ותערבבו את הכל עם קצת ניסיון מדעי של פרופסור לבועיות סבון - מה יצא?

בועית סבון בטעמים?!

כותרת ראשית

- כל הכותרות

3. כולנו ממהרים ללחוץ על כפתור הדלג בשנייה שהוא מופיע, אבל מי המדלג הכי מהיר?
 MINI החליטה לבדוק את הנושא עם פרי רול משחקי ביו טיוב שהוא כולו כיף.

המדלג הכי מהיר

MINI John Cooper Works YouTube Race from Kinetic Singapore on Vimeo.

 
לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות