'ישראל היום' נכנס חזק לתחום המוספים: ישיק בעוד כחודש גיליון צרכנות מיוחד

בעיתון החליטו להשקיע בגזרת המוספים ולהיכנס לנושא סיקור נוסף - צרכנות, עם מוסף שיופץ בסוף דצמבר בגיליון סופ"ש הנהנה מהפצה של 550 אלף עותקים

 | 
telegram

עיתון ישראל היום מתכוון לצאת עם מוסף חדש בתחום הצרכנות. לאייס נודע כי המוסף בעריכתו של יניב מורוזובסקי יופץ בעוד כחודש בגיליון יום שישי.

המוסף הקרוב יעסוק בסוגיות הצרכניות שמעסיקות את הציבור בתקופת החורף, בין היתר חיסכון בהוצאות על חשמל, סקירת מוצרים חדשים וחורפיים, כתבות על סוגיות צרכניות כדוגמת העלייה במחירי החניה הציבורית, יעילות השחקנים החדשים בתחום המוצרים לתינוקות, והמיזמים האינטרנטיים החברתיים שאמורים לסייע לציבור לחסוך בהוצאות.

מורוזובסקי יערוך גם את מוסף הבריאות של העיתון, שגם הוא יופץ מחודש דצמבר. 2 המוספים יופצו בגיליון סוף השבוע שזוכה לתפוצה של כ-550 אלף גיליונות. על פי סקרTGI  שפורסם בחודש יולי, שיעור החשיפה ל'ישראל היום' בסוף שבוע עלה ברמה החצי שנתית מ-34% בחצי השני של 2014 ל-36.9% ב-6 החודשים הראשונים של 2015, מול 38.2% לידיעות אחרונות, שנחלש מ-39.4%.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בישראל היום אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות