
צילום: יח"צ
לקראת מיתוג מחדש: תקציב הפרסום של מותג הברזים 'מדגל' יטופל ב-y&r ישראל
תקציב הפרסום של מותג הברזים מדגל עובר ל-y&r ישראל - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום Pointed אולם החברה מיעטה לפרסום. העברת התקציב כעת, מגיעה על רקע שינוי במדיניות הפרסום של החברה.
לפני כן, בשנים קודמות, טיפלו בתקציב גם משרדי הפרסום פוקס גורן גלעדי ויהושע TBWA. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2014 רשם התקציב גידול משמעותי ועמד על כ-2.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמליון שקלים. בתוך כך נודע כי מדגל, בבעלות פלסאון (70%) וקיבוץ גליל ים (30%), עתידה לצאת בשנה הקרובה במהלך שיווקי רחב היקף במסגרת מיתוג מחדש.
- 3.מה הם עוד קיימים?! (ל"ת)איש ביצה 24/11/2015 16:41הגב לתגובה זו
- לא מפרגן שאתה 24/11/2015 18:20הגב לתגובה זוראיתם באיזה מקום הם ברשימה של גלובס? לעומת זאת איזה מספר אתם שכתבתם את זה .... תנו לי לנחש...15?16?17?
- 2.שלום 24/11/2015 14:52הגב לתגובה זואיזו דרמה מתקציב של ברז בשקל וחצי . מה השלב הבא? תקציב של אינסטלטור? יש תקציבים שעדיף להסתיר
- 1.יופי 24/11/2015 12:26הגב לתגובה זוסוף סוף לא משרד שעף על עצמו ומפרסם כל שנייה משהו עצמו, מקבל תקציב חדש