לאחר סגירת מקאן בוטיק: תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר יצא למכרז
3 משרדים מתמודדים בימים אלו על תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר - כך נודע לאייס. במהלך השבוע האחרון הציגו המתמודדים שביניהם מנצ' וקריאייטיב ובניו של אלון חדד בפני נציגי הקניון ובתקופה הקרובה צפויה להתקבל ההחלטה על זהות המשרד שיחליף את מקאן בוטיק שהיה המשרד האחרון שטיפל בתקציב.
כזכור, לפני כחודש החליט מנכ"ל מקאן תל אביב הנכנס עמית משיח על צעד נוסף במשימת הרה-ארגון למשרד שלקח על עצמו עם הכניסה לתפקיד. במסגרת זו משיח סגר את משרד הפרסום מקאן בוטיק שהוחזק בבעלות מלאה של מקאן והעביר את המשך הטיפול בלקוחות המשרד - המעוניינים להמשיך בהתקשרות - לידי השלוחה הדרומית מקאן וואלי. בין הלקוחות שטופלו במשרד היה גם דיזנגוף סנטר שכאמור יצא למכרז.
תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר אינו אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור להיבט הכספי. בשנים האחרונות נע התקציב בין חצי מליון למליון שקלים בפועל. עם זאת מדובר באייקון תרבותי-מסחרי בעל שם שבתכו פועלים מותגים ידועים. מעבר לכך וזו עשויה להיות גם אחת הסיבות המרכזיות, הטיפול בתקציב יאפשר למשרדים הזוכים מגע ישיר עם בעלי הסנטר, ביניהם איש העסקים שמואל פלאטו-שרון ושותפו אלון פילץ שלהם עסקים נוספים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.צבועיניב 25/11/2015 13:24הגב לתגובה זו2 5מתחיל לקחת מחבריו הטובים מקאן תקציבים.... צבוע כמו כולם אם לא יותר.סגור
-
1.לא ברורלא הבנתי 25/11/2015 13:22הגב לתגובה זו2 5איזה משרדים מתחרים על זה לא הבנתי?סגור