עומדים בתור: 8 משרדים מתחרים על תקציב הפרסום של רשת 'מאניה ג'ינס'
המכרז על תקציב הפרסום של המותג מאניה ג'ינס מתסמן כעוד מכרז שיגרום להרמת גבות וביקורת בקרב תעשיית הפרסום. לאייס נודע כי לא פחות מ-8 משרדים בסדרי גודל שונים צפויים להתמודד על תקציב הפרסום או נמצאים במגעים עם החברה - לא בשורה שתשמח אף אחד מהתמודדים.
בשבועות האחרונים החלו המגעים בין נציגי מאניה ג'ינס למשרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בפועל. עם זאת, לאייס נודע, כי החברה מבקשת לקיים מכרז עם הפרדה בין קריאייטיב למדיה, מה שלא מתקבל בשמחה בקרב המשרדים. הפרדה זו היא גם הסיבה לשונות הגבוהה בין המתמודדים, שכוללים את: זניט, מקאן וואלי, מנצ', אינומדיה, מדיו ומיקי תורג'מן שטיפל בתקציב בשנה החולפת. 2 משרדים נוספים שהיו בתמונה אך טרם החליטו אם להתמודד הם החוליגנס ולעומק התודעה.
מהשנים האחרונות זכור בעיקר המקרה של המכרז על תקציב הפרסום של מכללת אפקה אליו ניגשו לא פחות מ-23 משרדים בסדרי גודל שונים. המכרז שהתנהל באופן פומבי ואפשר כניסה לפי תנאי סף גמישים הוביל 23 משרדים מתחום הדיגיטל והאופליין לפתחה של אפקה ובנוסף גם העיר את זעמם על המכללה, כמו גם ביקורת מצד איגוד הפרסום.
המקרה הנוכחי של מאניה ג'ינס מזכיר במידת מה את הקלות שבה חברות מאפשרים לכל דורש להתמודד במכרז, ללא יד מכוונת כלשהי, או פנייה נקודתית למספר מצומצם של משרדים. עם זאת, להבדיל מאפקה, כאן נראה שמדובר בנסיון מועט במכרזים מקצועיים בתחום הפרסום, מצד הנוגעים בדבר במאניה ג'ינס - הבעלים ומנהלי השיווק.
כאמור בשנה החולפת טיפל בתקציב הפרסום של מותג האופנה מיקי תורג'מן, בעל משרד פרסום עצמאי ולשעבר ביהושע TBWA וגלר נסיס - ליאו ברנט. הפרזנטור של הרשת שכיכב בסרטון הפרסומת המרכזי כמו גם בכל פרסומי החברה הוא השחקן אושרי כהן. תקציב הדיגיטל של החברה מנוהל על ידי חברת Modern Talking בבעלותו של אבירן מניר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.כל כך הרבה דפרסיה... (ל"ת)אלי. פרסומאי 27/11/2015 12:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.מנהלת שיווקשיווק ושות׳ 26/11/2015 13:00הגב לתגובה זו7 1הייתי שם בפגישה על מכירה מדובר באישה שלא יודעת לעשות כלום אבל כלום ברמה של כלום מכלוםסגור
-
מסכיםמסכים 26/11/2015 17:12הגב לתגובה זו0 1מסכיםסגור
-
13.תותחית!!!נדב 26/11/2015 08:20הגב לתגובה זו3 0יצא לי לעבוד עם מנהלת השיווק של מאניה ואתה טועה בגדול אדון ״לא מזוהה״ מדובר במנהלת שיווק מקצועית לחלוטין שיודעת בדיוק מה נכון למותג ( ואני מכיר כמעט את כל מנהלות השיווק של ענף האופנה ) .סגור
-
12.שיימינגגידי 26/11/2015 00:19הגב לתגובה זו3 1כל משרד שישתתף במכרז מהסוג הזה ללקוח כל כך עלוב ופאתטי צריך לעבור שיימינג כזה שאף אחד לא ירצה לעבוד בו, אף לקוח לא ירצה להתקרב אליהם (תתפלאו רוב הלקוחות דווקא רוצים משרד פרסום שלא משפיל את עצמו), המדיה תעלה מחירים ללקוחות שלו, בעלי הבית שלו יעלו לו את שכר הדירה והוא יורחקו לצמיתות מאיגוד הפרסום, מדירוג יפעת ומרשימת הזכורות והאהובות של גלובס.סגור
- טען עוד
-
לא שיימינג. מגבית.... (ל"ת)לא משתתף 27/11/2015 12:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.אבירן מנירוילי הדולפין 25/11/2015 22:58הגב לתגובה זו1 1איש מאד מוכשר בדיגיטל. תמשיך לצמוח ולעשות דברים מגניבים.סגור
-
10.למה לא להמשיך איתו הלאה??אם משהו טוב בדיגיטל 25/11/2015 22:52הגב לתגובה זו1 1יעשו חכם מאוד אם יתנו ל-Modern Talking לעשות הכל תחת קורת גגם. חבר'ה מדהימים, כיפיים ומרעננים. תנו בראש!סגור
-
9.מודרן טוקינג תותחים!!!מיכל 25/11/2015 22:43הגב לתגובה זו1 0מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!סגור
-
8.מודרן טוקינג תותחים!!מיכל 25/11/2015 22:35הגב לתגובה זו2 0מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!סגור
-
7.אין צורך להחליף כלום כי עשט פה עבודה יפה ונכונה בהכל (ל"ת)מפה 25/11/2015 22:35הגב לתגובה זו1 0סגור
-
6.הם יודעים שקונים שם מדיה כמו שקונים ירקות? (ל"ת)מדיונדו 25/11/2015 22:05הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.עוברים לליגה של הגדוליםאבו זקן 25/11/2015 21:24הגב לתגובה זו3 0רק שהליגה הזאת נסגרה כבר מזמן. מלבד כיבוד מפנק בפרזנטציה (מי אמר שייק ספירולינה) ואיזה קרדיט גדול בצד שפעם אמר עליך איזה משהו- אין באמת סיבה לעשות את הסיבוב המיותר הזה. בהצלחה לכולם. ציפרלקס חופשיסגור
-
4.בושהלא נסחפו 25/11/2015 19:52הגב לתגובה זו1 1כל מי שניגש לכזה גועל נפש הוא נחות ואפססגור
-
3.מיקי תורג'מןיונתן בראונר 25/11/2015 19:10הגב לתגובה זו3 1מיקי הוא אחד הארטים המוכשרים בענף!!בייחוד באופנה ואסטטיקה. וזה מתוך ניסיון של אחד שעבד איתו... לא מבין בשביל מה מאניה עושים מכרז?סגור
-
איזה יונתן בראונר? מבריקמן? (ל"ת)גיא 26/11/2015 12:58הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.הרשת שמפילה זכיינים ברשת.. (ל"ת)לילך 25/11/2015 18:37הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מנהלת שיווק זה אנדרסטייטמנטמשם 25/11/2015 17:42הגב לתגובה זו7 2מדובר בבחורה הכי טיפשה בענףסגור
-
אתה מתכוון אוברסטייטמנט (ל"ת)ליאור 25/11/2015 20:17הגב לתגובה זו1 0סגור