
צילום: יח"צ
משבר? איזה משבר? מודעה של פולקסווגן נבחרה להופיע במגזין הפרסום ארכייב
מודעת החיפושית של פולקסווגן שהפיק משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, נכנסה למגזין הפרסום הבינ"ל
למרות המשבר התקשורתי של פולקסווגן ברחבי העולם, בתחום הקריאטיבי המצב דווקא לא רע בכלל. מודעת החיפושית של פולקסווגן ישראל נבחרה להופיע בגיליון מספר 5 של ארכייב האחרון. מודעת המחיר עבור החיפשית היא חלק מקמפיין הרחב לשקת המחירון החדש - The Car. The Price ופורסמה בכל העיתונים הישראלים.
על המודעה חתום משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, שהיה מנהל הקריאייטיב שלה. קרייאטיב: רוני שניידר וגיל אבים, מנהלת לקוחות: דפנה צרור, מעצבות: ליאת לפושין, גלי נמדר.
- 3.מגזין הרולינג סטונס...שנות ה-90...אותו דבר...רטרו או העתקה? (ל"ת)אלי 09/12/2015 16:20הגב לתגובה זו
- 2.מיסטר נו נו 09/12/2015 14:55הגב לתגובה זומודעה חמודה והכל אבל לא ראויה בשום אופן לתהילת עולם. אין פה רעיון גדול או תובנה חכמה, רק משחק מילים חמוד. אי אפשר שלא לתהות איך כל עבודה, אבל כל עבודה של גדעון זוכה להתפרסם במגזינים ואתרים עולמיים בלי קשר לאיכות שלי. ההימור שלי- קשרים ישנים שעדיין עובדים.
- 1.אני 09/12/2015 12:27הגב לתגובה זוכל הכבוד לרוני שניידר ולגדעון עמיחי - שני תותחים! בכלל לא ברמה אחת עם כל "הבררה" שהם נמצאים מולה. לא באופי ולא בכישרון