: תחרות דג הזהב יוצאת לדרך - כשברקע קאן ממש קורצת

בנוסף לתחרות הפרינט הוותיקה של 'העיר' ששולחת את המנצחים לפסטיבל קאן, השנה גם הדיגיטל יקבל התייחסות באמצעות מדור אינטראקטיבי באתר הארץ. הפרטים בפנים
 | 
telegram
(1)

תחרות דג הזהב יוצאת לדרך זו השנה ה-22 ברציפות, ובסיומה יגיעו הזוכים לפסטיבל הפרסום בקאן. במסגרת התחרות מכינים משרדי הפרסום מודעות מיוחדות ספציפיות לפרסום בגיליון דג הזהב של רשת העיר של קבוצת הארץ TheMarker.
 
התחרות נועדה לעודד מצוינות בתחום פרסום הפרינט בארץ, והיא למעשה היחידה שעוסקת בכך בישראל. רשת העיר היא הנציגה של פסטיבל האריה השואג בארץ, ולכן 3 המקומות הראשונים בתחרות - גם משרד הפרסום וגם הלקוח - יזכו בנסיעה לפסטיבל בקאן ביוני 2016.
 
השנה ניתן יהיה להגיש מועמדות עד 21 בדצמבר. המודעות יפורסמו בגיליון מיוחד ב-31 בדצמבר שיופץ למנויי הארץ באזור המרכז ולכלל משרד הפרסום ולרשימת לקוחות באמצעות דיוור ישיר.

  

בנוסף למגזין הפרינט, השנה תקבל התחרות ביטוי גם בעולם הדיגיטלי כאשר מדור אינטראקטיבי ייעודי לתחרות יוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות ותכני הגיליון המודפס. לב הפעילות הדיגיטלית תבוא לידי ביטוי בפעילות גולשים ויראלית. המודע שתצבור את כמות השיתופים הרבה ביותר תזכה לתואר בחירת הקהל ותקודם גם באתרי הארץ TheMarker ובעמוד הפייסבוק של הארץ.
 
בשנה שעברה השתתפו בפרויקט לא פחות מ-100 חברות, ובסיומו של תהליך הזוכים היו ניו פארם, בנק לאומי ועמותת אור ירוק.
 

כותרת ראשית

- כל הכותרות


במקום הראשון: ניו פארם


במקום השני: בנק לאומי. ובמקום השלישי: עמותת אור ירוק

יו"ר ועדת השופטים הוא יורם לוי, שותף וסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי. נציג אייס ישמש השנה לראשונה כחבר בצוות השופטים של תחרות הפרינט.
 
לדברי יורם לוי, "לא מעט מנהלי ומנהלות שיווק מתלבטים אם לפרסם מודעה בדג הזהב. עבור משרדי הפרסום המוטיבציה ברורה, התלבטות של הלקוחות מובנת והיא מטבע הדברים קשורה לשאלה 'מה יוצא לנו מזה'. יש כמה דברים שדווקא במונחי ROI ו- value for moneyיכולים לייצר התבוננות אחרת על קבלת החלטה על פרסום מודעה בדג מתוך שיקול עסקי ומותגי. רשת העיר מאפשרת ללקוחות ולמשרדי הפרסום לצאת מהשגרה היום-יומית ולייצר פרסום קריאטיבי במיוחד שונה ומשדרג".
 
סיגל סינואני, סמנכ"ל מסחרי של עיתון הארץ, אמרה: "אני מזמינה את מנהלי השיווק ואנשי הקריאטיב לקחת חלק ולהוביל איתנו גם השנה את הקריאטיביות והעוצמה השיווקית שניתן להעביר דרך הפרינט"

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדול, ביטוי בדיגיטל - להציג פרינט
    ג׳יזס 13/12/2015 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות