מתפצלים: פלא-פה חוברת ל-Smoyz, מור-יוסף פורש ומקים את 'לה פמיליה'
לאחר 6 שנים של שותפות, מיכאל מור יוסף פורש מסוכנות השיווק הדיגיטלית פלא-פה ויוצא לדרך עצמאית. פלא-פה הוקמה על ידי עומר המעגן-אסף ב-2007 וב-2009 הצטרף אליו כשותף שווה הקופירייטר מור יוסף.
עם פרישתו, מור יוסף ממשיך לתחנה הבאה תחת השם לה פמיליה - סוכנות חדשה בבעלותו שתעניק ללקוחות פתרונות קריאייטיב ויוזמות שיווקיות ותעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום. מנגד פלא-פה תמשיך במתכונתה הנוכחית תחת ניהולו ובבעלותו המלאה של עומר המעגן-אסף. לדברי מור יוסף: "שנת 2016 תחת לה פמיליה הולכת להיות שנה שבה נגשים את האג'נדה, נממש את החלומות שלנו ובמקרה הכי גרוע נוציא תחת ידינו מהלכים טובים".
בתוך כך, פלא-פה של המעגן-אסף תחל לשתף פעולה עם Smoyz - בוטיק הקריאייטיב והניו מדיה בבעלותה של אשתו יעל רנה-אסף. לדבריו "פלא-פה תמשיך כרגיל ומעתה והלאה תשתף פעולה בפרויקטים עתידיים עם Smoyz. יחד, עם היכולות שלנו ושל Smoyz נוכל להעניק ללקוחות שלם שווה יותר מסך חלקיו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.בשפה הכי פשוטהTAYA 21/12/2015 23:23הגב לתגובה זו0 2בנאדם אתה קופירייטר. לקרא לחברה החדשה לה פמליה זה על הפנים, חוץ מזה שזה לא שם ישראלי, מזוהה יותר עם שלוכיות יתרה, זה טרנד שיחלוף(אלא אם זה מה שאתה?). "איפה אתה עובד אחי? "אני? בלה פמליה" "אה מזה יעני מפיה וזה?" "לא. סתם שם דפוק אבל אתה יודע חטובלי איתנו" :) לא, לא מסתדר.סגור
-
3.מיכאל תותח על, נעים וטוב לעובדים וללקוחות. יהיה הצלחה בכל אשר יעשה. (ל"ת)מכירה 21/12/2015 07:19הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.או במילים אחרות - פרילאנסשי 20/12/2015 09:04הגב לתגובה זו3 3״...תעבוד הן עם לקוחות מסחריים והן לצד משרדי הפרסום...״ = עוד פרילאנס שהחליט לקרוא לעצמו משרד פרסום. יאללה... והשם - לה פמיליה... בנאדם שרוצה לפתוח סוכנות שתהיה רלוונטית גם בעוד עשר שנים לא נותן לעצמו שם שהטרנד סביבו יסתיים בעוד שלושה חודשים.סגור
-
1.מה זה השם הגזעני הזה (ל"ת)נעמי 18/12/2015 14:10הגב לתגובה זו0 2סגור