מנצ'. סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר
צילום: יח"צ

מנצ'נצ'ים עוד לקוח: מנצ' זכה בתקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר

בתום מכרז בין 3 משרדי פרסום, ולאחר סיום ההתקשרות עם מקאן בוטיק נבחר משרדם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר לטפל בתקציב
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מצרף לשורותיו לקוח נוסף. בתום מכרז בין 3 משרדים נבחר מנצ' לטפל בתקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר

המכרז יצא לדרכו בשבועות האחרונים לאחר סיום ההתקשרות עם משרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן תל אביב שנסגר בהחלטת המנכ"ל הנכנס עמית משיח ופעילותו הועתקה אל מקאן וואלי

תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר אינו אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור להיבט הכספי. בשנים האחרונות נע התקציב בין חצי מליון למליון שקלים בפועל. עם זאת מדובר באייקון תרבותי-מסחרי בעל שם שבתוכו פועלים מותגים ידועים. מעבר לכך, וזו עשויה להיות גם אחת הסיבות המרכזיות, הטיפול בתקציב יאפשר למשרדים הזוכים מגע ישיר עם בעלי הסנטר, ביניהם איש העסקים שמואל פלאטו-שרון ושותפו אלון פילץ שלהם עסקים נוספים.

לדברי דן פילץ, בעלים ומנכ"ל משותף: "דיזנגוף סנטר ממשיך בקו הפרסומי שמיצב אותו בשנים האחרונות כמרכז הקניות המוביל בתל-אביב המושך אליו קהל תל אביבי אמיתי, טרנדי, צעיר ועדכני". גאיה רז, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר: "אנו נרגשים לקראת תחילת הדרך המשותפת עם משרד הפרסום מנצ' ובטוחה שביחד נצעד למקומות טובים ופורצי דרך עבור דיזנגוף סנטר".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    משה רגש 22/12/2015 23:23
    הגב לתגובה זו
    מנהלת הפרסום מאוד מאוד נרגשת... כולי תיקוה שהיא תעמוד בזה
  • 1.
    משהו טוב קורה שם (ל"ת)
    מקנאה 22/12/2015 16:29
    הגב לתגובה זו