ישנים טוב בלילה: חברון זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של מזרוני 'קינג דייויד'
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן מצרף לרשימת הלקוחות את מותג המזרנים הישראלי קינג דייויד. תחילת הפעילות התקשורתית של המותג, שיוצא לראשונה במהלך פרסומי ארוך טווח, הוא בחסות מלאה בבית האח הגדול - הריאליטי מבית קשת - שעלה לאחרונה לאוויר בעונתו ה-7.
לקראת המהלך, בחנה החברה מספר גורמים ולבסוף בחרה ב'חברון זלצמן'. תקציב קמפיין המיתוג כולל שיתוף הפעולה בתוכנית האח הגדול, שכולל את אספקת המזרונים לדיירים, עומד על כמיליון שקלים.
שוקי רחמני, מנכ״ל ובעלים מזרני קינג דיוויד: ״כבר 30 שנה אנחנו מייצרים מזרני איכות בטכנולוגיה המתקדמת בעולם כאשר כל הייצור הוא כחול לבן. גאווה ישראלית. כאשר פנה אלינו אדריכל האח הגדול - מיכאל ששון - ראינו בכך כבוד גדול שנבחרנו מכל חברות המזרנים בארץ כדי לספק את המזרנים לתוכנית הנצפית ביותר בישראל. במקביל לכך, החלטנו גם לצאת בקמפיין מיתוג, כדי להגיע לקהלים חדשים ולמקסם את המהלך והחשיפה בתוכנית האח הגדול".
דודי חברון מבעלי משרד הפרסום: ״אני מבקש להודות להנהלת קינג דיוויד שמצאה אותנו ראויים, אחרי שישנו טוב על מזרן קינג דיוויד התעוררנו עם קונספט מנצח שאני מאמין שיעניק יתרון תחרותי למותג בשוק רווי תחרות״.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.מזרנים. 01/02/2019 23:27הגב לתגובה זו0 0כל המזרונים מיוצרים בחברון בזול ונמכרים באלפי שקלים ככה עושים רווח ועובדים עלינו בלי בושה!סגור
-
5.אחלה מזרונים. כבר שנים שישנה קינג דיויד (ל"ת)sarit 23/12/2015 12:45הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.ישנים בעמידהיהונתן פרינץ 23/12/2015 10:44הגב לתגובה זו1 1ואני חושב שעדיף שימשיכו לישון ולחלום. זה win win קלאסי.החבר'ה שם נותנים עבודה וזה יבוא לידי ביטוי בכל מה שיקרה מעכשיו והלאה כי מי ירצה לללכת איתם מכות אם יש להם אח גדול.סגור
-
3.מגיע להםמעריצה 23/12/2015 09:50הגב לתגובה זו1 0משהו טוב קורה שם במשרד , מקנאהסגור
-
2.שחקו אותה קינג חברים (ל"ת)אהוד 22/12/2015 20:02הגב לתגובה זו2 0סגור
- טען עוד
-
1.משרד מקסים! שיהיה בהצלחה (ל"ת)ליאת 22/12/2015 17:14הגב לתגובה זו6 0סגור