מילקה ואקליפטוס ממשיכים לעוד מהלך משעשע: חנוך רוזן יככב ב"קמפיין רמזים"

המהלך שהופק באמצעות משרד הדיגיטל אקליפטוס קורא לגולשים לפרוץ את הכספת של מילקה בכדי לזכות בפרסים הכוללים חבילת נופש זוגית. רוזן יעזור לגולשים באמצעות 2 רמזים חדשים כל יומיים
 | 
telegram
(3)

11 שנה לאחר הקמפיין האחרון שבו כיכב, הפנטומימאי הכי מפורסם (והיחיד?) בישראל חנוך רוזן חוזר למרכז במת הפרסום בקמפיין חדש של אקליפטוס למותג השוקולדים מילקה, המוערך בכ-2 מיליון שקלים.

המהלך שהופק באמצעות משרד הדיגיטל אקליפטוס קורא לגולשים לפרוץ את הכספת של מילקה בכדי לזכות בפרסים הכוללים חבילת נופש זוגית בחו"ל ועשרות מארזי שוקולד של מילקה. מכיוון שיש מעל 300,000 צירופים שונים, רוזן יעזור לגולשים באמצעות 2 רמזים חדשים כל יומיים בפנטומימה.

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

קרדיטים:
מנכ"ל: ארז ברכץ
מנהל קריאייטיב: ארנון רותם
מנהלת לקוחות ראשית: ג'ני פטושינה
סופרוויזרית: עדי צרפתי
קופי: עידו מימון
ארט: ארז שגית
סטודיו: הלנה רויזין
מדיה: ישי פריד
מנהלת שיווק מונדלז: ענבר ליבאואר
במאי - יובל נובלמן
חברת הפקה - Hpc Pro

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלש בצורה מביכה (ל"ת)
    קופי במקאן 31/12/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חנוך תעשה לי MEME! (ל"ת)
    רוגל 30/12/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מצחיק! (ל"ת)
    אב 30/12/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות