לאחר 3 שנים עם לם מרגלית-שפי: תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן גוריון יוצא למכרז

בשנת 2015 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה על כ-5.5 מיליון ש' במחירי מחירון. המכרז מחולק לרכש מדיה ופרסום, בדגש על תחום הדיגיטל
 | 
telegram

לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום לם מרגלית-שפי, אוניברסיטת בן גוריון בנגב מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז. לם מרגלית-שפי זכה במכרז האחרון של האוניברסיטה על שירותי הפרסום בדצמבר 2012 ומאז ליווה אותה יחד עם סוכנות הדיגיטל שבבעלותו B-WAY.

בשנת 2015 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה על כ-5.5 מיליון שקלים במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום. בפועל מדובר בכ-2.5-3 מיליון שקלים. ב-2014 עמד התקציב על כ-7.2 מיליון שקלים במחירי מחירון וב-2013 על 5.6 מיליון שקלים במחירי מחירון - על פי יפעת בקרת פרסום. 

התקציב הצפוי לשנה הקרובה יעמוד על סכום דומה ומוערך על פי האוניברסיטה ב-2.5 מיליון שקלים לרכש מדיה. האוניברסיטה מדגישה כי עיקר תקציב הפרסום יופנה למדיה הדיגיטלית. המתמודדים במכרז יוכלו לגשת למכרז רכש מדיה או שירותי פרסום או לשניהם יחד. חלוקת התקציב מרכזת בידי רכש המדיה 1.8 מיליון שקלים ואת היתרה בידי הפרסום הדיגיטלי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

התקציב כולל את שירותי הפרסום לשלוחות האקדמיות של האוניברסיטה: קמפוס באר שבע, קמפוס שדה בוקר, קמפוס אילת, המכינה הקדם-אקדמית, תכניות החוץ, תכניות בינ"ל, מודעות דרושים, מכרזים ויחידות נוספות באוניברסיטה. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה ל-12 חודשים, עם אופציה להארכה ב-3 שנים נוספות. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות