בדרך לקאן עוצרים בשוקן: 22 משרדי פרסום משתתפים בדג הזהב - צפו בכל המודעות
תחרות הפרסום דג הזהב, אחד מהמוסדות הוותיקים בתעשיית הפרסום הישראלית יצאה לאחרונה לדרכה עם סיום הגשת המודעות של המשרדים המשתתפים. התחרות אותה מנהלת רשת שוקן - נציגת פסטיבל קאן בישראל - תציין את השנה ה-22 לקיומה.
מאחורי ניהול התחרות מטעם רשת שוקן עומדת סיגל סינואני - סמנכ"ל המסחר של עיתון הארץ. סינואני, לשעבר סמנכ"ל המקומונים של הקבוצה, מנהלת את התחרות ב-6 השנים האחרונות.
22 משרדי פרסום משתתפים בתחרות דג הזהב 2016, וביניהם כל המשרדים המובילים מהעשירייה הראשונה והשנייה של הענף. לתחרות הוגשו כ-80 מודעות פרסום ואלו יישפטו על ידי סמנכ"לי הקריאייטיב של המשרדים המשתתפים.
אירוע השיפוט בראשות יו"ר פאנל השופטים יורם לוי (שותף בברוקנר יער לוי) ייערך ב-31 בינואר במתכונת דו שלבית. לשלב הגמר יעלו 15 מודעות ומתוכן ייבחרו המודעות הזוכות במקומות הראשונים.
* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
המשרד שיזכה במקום הראשון יקבל 5 חבילות אירוח לפסטיבל קאן הכוללים טיסות, כניסה לפסטיבל ושהייה. מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. הזוכה במקום השני יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, והמשרד במקום ה-3 יקבל חבילה עבור 3 אנשים. למשרד שיזכה במקום ה-4 תעניק רשת שוקן 5 פרסומים של המודעה הזוכה בעיתון הארץ.
בנוסף למגזין הפרינט, השנה תקבל התחרות ביטוי גם בעולם הדיגיטלי כאשר מדור אינטראקטיבי ייעודי לתחרות יוקם באתר הארץ. במדור יוצגו כל המודעות שישתתפו בתחרות ותכני הגיליון המודפס. לב הפעילות הדיגיטלית תבוא לידי ביטוי בפעילות גולשים ויראלית. המודע שתצבור את כמות השיתופים הרבה ביותר תזכה לתואר בחירת הקהל ותקודם גם באתרי הארץ TheMarker ובעמוד הפייסבוק של הארץ.
* לכל מודעות דג הזהב בעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.סתם אולי בגלל שציפור לוחשת 04/01/2016 15:24הגב לתגובה זו0 0מקאן כתבה על הטרדות מיניות הארץ רשת שוקןסגור