מימין: אתגר שפיבק וירון אחר
צילום: יח"צ

קיפ איט סימפל: ירון אחר ואתגר שפיבק מוציאים ספר על שיווק דיגיטלי בקמפיין מימון המונים

לדברי המחברים "הספר צפוי להיות המדריך המקיף ביותר בעברית שירכז את כל מה שאנחנו יודעים על הדיגיטל ויכולותיו"
משה בנימין | (4)

אתגר שפיבק, שהיה מנהל דיגיטל במשרדי פרסום מובילים וירון אחר, לשעבר סמנכ"ל ynet ותפוז וכיום יועץ אסטרטגי יצאו לאחרונה עם פרויקט עליו עבדו בחודשים האחרונים - פרסום ספר בשם שיווק (בעידן) דיגיטלי שיוצא לאור במסגרת קמפיין מימון המונים. 

לדברי אחר ושפיבק "הספר צפוי להיות המדריך המקיף ביותר בעברית שירכז את כל מה שאנחנו יודעים על הדיגיטל ויכולותיו". הספר צפוי לצאת במהדורה דיגיטלית וכן בפורמט הפיזי המסורתי ויכלול "סקירה עניינית, ממצה ומקיפה של המגמות, הידע והמיומנויות שהעידן הטכנולוגי פתח בפנינו, ומעבר ללימוד של אלו הוא מבקש לדבר גם על הכללים, אלו שנרכשו מעולם השיווק המסורתי ואלו שהתפתחו לאחר שהאינטרנט פרץ לחיינו". כך על פי המחברים.

 

הפרויקט של שפיבק ואחר בעמוד Jumpstarter נמצא 12 ימים לקראת סיומו ונכון לעכשיו הוא עומד על 54% ביצוע מתוך היעד שעומד על 30 אלף שקלים. 128 גולשים כבר העבירו מכספם לפרויקט וגייס עד כה 16,097 שקלים. 

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    זה משהו אחר לגמרי (ל"ת)
    מאותגר 12/01/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ד נה 12/01/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    גם הכותבים שאיך לומר-לא עובדים עם טופ10 המותגים המובילים בארץ/בעולם. וגם -ספר?? תוך דקותיים הוא מתיישן ולא רלוונטי. בהצלחה
  • אכן 13/01/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    מחקר מראה שאת הסיבות לכך שאנשים מגיבים בציניות ובתסכול כנגד דברים שאחרים עשו - יש לחפש היכן שאלו המגיבים לא הצליחו. הזוי.
  • 1.
    בסדר 11/01/2016 20:36
    הגב לתגובה זו
    בסדר...