אל תדלגו על הפרה-רול של יד מרדכי: סדרת הסרטים החדשה היא חוויה שארוזה היטב
לאחר שהשקיע 30% מתקציב הפרסום שלו בדיגיטל בשנת 2014, מותג הדבש יד מרדכי מקבוצת שטראוס, עשה מהפכה בתמהיל המדיה ויותר מהכפיל את חלק הדיגיטל עד ל-70% מהתמהיל. עם או בלי קשר לנתוני עוגת הפרסום שפורסמו אתמול, המהלך האחרון של המותג, שעלה ממש בתחילת השנה הנוכחית, באמצעות חברת הדיגיטל דבי&רון (חברת בת של קבוצת דבי תקשורת) הוא זה שתופס את העין כשהוא מצליח לייצר שילוב נאה בין תוכן לפלטפורמה הדיגיטלית.
בהתאם לשינוי בפורטפוליו של יד מרדכי, שנתפס בעיקר כמותג דבש, והגדיל את מגוון המוצרים, עלה לאחרונה קמפיין פרה-רולים ביוטיוב שכולל סדרת סרטים שמציגה מתכונים שפותחו יחד עם השף ברק יחזקאלי ובכיכובו. הסדרה היא למעשה חוויה קולינרית שעטופה היטב באריזה מושקעת למדי. הסדרה כוללת 5 סרטים שבכל אחד מהם מוצג מתכון מהיר להכנה: סלסה של עגבניות מעושנות, טבולה פיצוחים, שומר במייפל, בננה צלויה וקצפת מייפל וניל ושיפודי סלמון בצ'ילי ושום.
עבור מותג שברזומה שלו אין קמפיין בולט שזכה לחשיפה, המהלך הזה דווקא נראה כמו בחירה הולמת שמכניסה אותו לאזור נוחות שמתאים לערכים החדשים אותם הוא מנסה לנכס יחד עם שדרוג ההיצע השיווקי. בחברת האם 'שטראוס' הבינו ש'יד מרדכי' כמוצר קולינרי צריך לשחק במשחק הדיגטלי כי שם נמצא קהל היעד שלו - קהילת ה'פודיס' שהשיח הקולינרי אותו היא מנהלת מתקיים בעיקר ברשתות החברתיות.
היתרון הגדול של מעברוני היוטיוב של יד מרדכי נעוץ בעיקר בהפקה המדוקדקת, בצילום שמנגיש חווית צפיה נעימה ומעודכנת (היפסטרי זה עדיין עדכני, כן?) תוך שהוא מעניק למוצרי יד מרדכי (הלקוח כאן) את הבמה המרכזית. זאת על רקע פס קול מזמין ומעל הכל שורה תחתונה שמשאירה את הגולש הממוצע עם מתכון שניתן ליישום מיידי. נכון לעכשיו, כשהקמפיין עוד בשיאו, המונה עומד על כמיליון צפיות.
לכל הסרטים - כאן
כאמור, מאחורי המהלך עומדת חברת הדיגיטל דבי&רון, שצפויה להפיק במהלך 2016 קמפיין נוסף עבור יד מרדכי. תקציב הפרסום המלא מנוהל על ידי y&r ישראל. לדברי דנית צוקרמן, מנהלת השיווק של יד מרדכי: "כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".
רון שלי, מייסד ומנכ"ל דבי&רון דיגיטל: "אנו גאים בהבעת האמון של יד מרדכי ובבחירה בדבי&רון בהובלת מהלך תוכן אסטרטגי אשר מבטא תפישה חדשנית בבניית המותג דרך ערוצי הניו מדיה. כשתוכניות בישול כמו מאסטר שף ואחרות מובילות את טבלאות הרייטינג, היה ברור לנו שהמשימה שלנו היא לייצר פורמט תוכן מנצח עבור יד מרדכי אשר מעניק לצופים חוויה קולינרית חדשנית חוויה זו תתוקשר לצרכן בכל רחבי הרשת ובאמצעות מגוון הכלים הרחב העומד לרשותנו" ,
קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות: איציק אדרי
מנהל תוכן ראשי: שחר פרנהיימר
ארט: פרי קסטיאל ועתר מונקדיאם
פלנר: דני שקט
הפקה: Kookooruza דני רוסטר וליאור רז
מפיקה בפועל : לירון עומר
במאי: תמיר אבידור
עורך: טל אלקלעי
צלם: רותם ירון
מפיקת פוסט: דנה אבידור
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.לאלן נעלמה חברת הדיגיטל של y&rארז 13/01/2016 16:15הגב לתגובה זו1 0Y&r הציגו לנו רק לפני שנה את חברת הדיגיטל הכי טובה בעולם שנקראה gin נדמה לי. עם הרבה מנכלים משותפים. עד שעזבנו אותם לא ראינו כלום מהם כמו יתר הלקוחות שלהםסגור
-
7.מעורר פיהוקאמיר 13/01/2016 12:46הגב לתגובה זו0 0ארוזה היטב? זה באמת נראה כמו תמונה מאריזה שהתפתחה לסרטון. מוצר נטול השראה וכשרון שעטוף בחירטוטים של מנהלי שיווק ופלנרים.סגור
-
6.תותחים (ל"ת)רויטל 13/01/2016 10:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מצעמם, כל מותג חושב היום שהוא מאסטר שף ומוציא סרטון הדרכהירון 13/01/2016 07:40הגב לתגובה זו0 0טרנד של מנהלות מותג שחושבות שזה מענין מישהו. זה שקוף ונעשה אלף פעם.סגור
-
4.מעורר תיאבוןחשושיהו בן יואש 12/01/2016 21:30הגב לתגובה זו3 0קצר, מעניין ונעים לעין. כיף להיתקל בתרבות המאסטר שף ודומיו.סגור
- טען עוד
-
3.הגיע הזמןקמפיין מדהים 12/01/2016 20:42הגב לתגובה זו2 1קמפיין ברמה של מה שאנחנו רואים בחוץ לארץסגור
-
2.משפטי עולב שרק מנהלות שיווק אומרותדבורה 12/01/2016 19:35הגב לתגובה זו2 3"כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".סגור
-
תגובה הולמתמ שיווק 13/01/2016 04:47הגב לתגובה זו0 1טוקבק עולב שרק מתוסכלת ממשרד פרסום תכתובסגור
-
1.משפטי עולב שרק מנהלות שיווק אומרותדבורה 12/01/2016 19:35הגב לתגובה זו2 1"כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".סגור