השקעה ראשונה ב-2016: ליאו ברנט יטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות 'אנליסט'
משרד הפרסום ליאו ברנט פותח את שנת 2016 עם תקציב חדש בגזרת הפיננסים. המשרד בניהולו של גיא קלנר יחל לטפל בתקציב הפרסום של בית ההשקעות אנליסט שבשנים האחרונות טופל על ידי y&r ישראל.
בשנת 2016 בית ההשקעות מציין 30 שנה להקמתו. מאז 1994 הוא פועל כחברה ציבורית שנסחרת בבורסה בתל אביב. על פי אתר החברה, נכון לסוף 2015 מנהל בית ההשקעות כ-10.2 מיליארד ש"ח בקופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות. תקציב הפרסום של בית ההשקעות קטן באופן עקבי בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום הוא עמד ב-2013 על כ-4 מיליון שקלים (מחירון), ב-2014 הוא כבר עמד על 2.5 מיליון שקלים (מחירון) וב-2015 הוא עמד מיליון שקל בלבד במחירי מחירון.
גיא קלנר: "שמחים מאוד על האמון שקיבלנו מ'אנליסט', ומתכוונים להשקיע בהם בגדול".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.כבוד לליאו ולגיא. כן ירבו! (ל"ת)מפרגנת 14/01/2016 20:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כנסוענת ביין 14/01/2016 13:15הגב לתגובה זו1 0למה באייטם שלי בגלובס לא הזכרתי את Y&R? נו באמת את מי זה מעניין? זה שאני חברה של אדם אבנון זה ממש לא קשור.סגור
-
ענת בייןלאה 14/01/2016 14:22הגב לתגובה זו0 0מאז ומעולם ניצלה את המדור שלה בגלובס לסגירת חשבון עם מי שלא נותן לה ידיעות בלעדיות. עכשיו סוגרים לה את המדור ומעבירים אותו לעמודי החדשות. למי יש טישיו לנגב לי את הדמעות?סגור
-
1.וואוווווושולההה 14/01/2016 11:32הגב לתגובה זו1 0אחרי 5 שנים שגיא בליאו, הביא סופ סופ תקציב זעום של מיליון ש״ח. פששששששששששששסגור