
ממשרדי הפרסום לאתרים וחברות: אור ליבן מתקדם בגוגל ומשאיר ג'וב נחשק פנוי
ליבן הקים וניהל את היחידה שניהלה את הקשר עם משרדי הפרסום ב-8 השנים האחרונות. במסגרת התפקיד החדש הוא אמור לפתח דיאלוג דומה מול אתרים, פאבלישרים וגופים עסקיים
לאחר 8 שנים בחברת גוגל, שתחילתן בדאבלין, אור ליבן ששימש עד לאחרונה כ-Head of Agencies והיה אמון על ניהול הקשר הרציף בין משרדי פרסום לגוגל מתקדם לתפקיד חדש בענקית החיפוש. ליבן מונה לאחרונה לתפקיד Head of Partners Business Solutions ומעתה למעשה יעבור לנהל - מטעם גוגל - את הדיאלוג מול אתרי האינטרנט, קבוצות מדיה (פאבלישרים) ושותפים עסקיים אחרים. בפועל, ליבן ימשיך מאותה נקודה שבה סיים את תפקידו האחרון מול משרדי הפרסום וכעת יעשה זאת מול הגופים העסקיים.
במסגרת התפקיד ליבן הוא זה שאמור לעזור לחברות, אתרים ומפרסמים להפיק את המיטב מהכלים שיש לגוגל להציע, אם ברמת היכולות הטכנולוגיות שימצבו אותם חזק יותר ואם ברמת המונטיזציה והפרסום.
ליבן (37) הצטרף לגוגל לאחר הרפתקה עסקית קצרה בסין שם היה אמור לפתח יוזמה עסקית מן ההיבט השיווקי. לפני כן היה במחלקה העסקית של אורנג', במשרד ראש הממשלה ושירת 6 שנים כקצין בצה"ל. ליבן היה זה שהקים את הצוות שטיפל בישראל במושבו בדאבלין. עם השנים והרחבת התפקיד והפעילות הוא עבר לישראל שבה הוביל את הצוות וגם גייס את אמיר אריאלי מבאומן בר ריבנאי (לפני שנה) לתפקיד ראש הקריאייטיב במחלקה שעובדת מול משרדי הפרסום. כעת, עם מעברו של ליבן לתפקיד החדש, המשבצת אותה הותיר עדיין פנויה בשלב זה. לאייס נודע כי בגוגל נמצאים בימים אלו בשלבי גיוס מתקדמים למחליפו של ליבן אך נכון לשלב זה טרם התקבלה החלטה כלשהי. מטבע הדברים, התפקיד דורש נסיון והיכרות מעמיקה עם ענף הפרסום הישראלי ועשוי לקסום לרבים מן המועסקים כיום במשרדים המובילים.
- 4.אחת שמכירה 20/05/2016 18:27הגב לתגובה זואחד האנשים הכי דוחים בגוגל,מתנשא ויהיר. כנראה שבאמת החרא צף למעלה
- 3.אין כמוך (ל"ת)יוסי 20/01/2016 03:13הגב לתגובה זו
- 2.ערן ניזרי 19/01/2016 23:12הגב לתגובה זוהמון הצלחה בתפקיד החדש
- 1.גיא 19/01/2016 19:51הגב לתגובה זותותח! אחלה בן אדם ומקצוען.