הישג ל-y&r ישראל: זכה במכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל

בשלב הגמר של המכרז התמודדו גם jwt ישראל וליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. ההצעה המסחרית של y&r גברה על השאר, והמשרד יטפל בתקציב הקריאייטיב שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים, ללא המדיה שתטופל בנפרד
 | 
telegram
(7)

המכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל הסתים אמש עם נצחון של משרד הפרסום y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית - כך נודע לאייס.

בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול y&r גם jwt ישראל, אף הוא מקבוצת WPP העולמית ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. המכרז על סודה סטרים ישראל, שפועלת בנפרד מסודה סטרים העולמית ועובדת עם משרדים אחרים, התנהל ב-2 שלבים ובתחילתו התמודדו 5 משרדים שכללו גם את AVRAHAM וענבר מרחב G. לשלב הגמר לאחר פרזנטציית קריאייטיב העפילו 3 משרדים ומותכם הועדפה ההצעה המסחרית של y&r ישראל.

חלק המדיה של התקציב הופרד מהמכרז ולא ינוהל על ידי המשרד הזוכה. בכל אופן, y&r רוכש את המדיה שלו באמצעות חברת המדיה יוניון (בבעלות אורן יוניוב) המנהל את רכש המדיה של החברה המרכזית למשקאות קלים שסודה סטרים תנסה לנגוס בנתח השוק שלה בישראל. 
 

משרד הפרסום y&r שבראשו עומדים אדם אבנון וגיא בר סיכם את שנת 2015 כשהוא ממשיך במומנטום החיובי שלו, מאז התרומם לאחר השפל הגדול, מימי קריסת שלמור אבנון עמיחי - הגלגול הקודם של המשרד. על פי סיכום יפעת בקרת פרסום המשרד רשם שנה שנייה ברציפות של גידול בפעילות, עם צמיחה של 10% להיקף של 66 מיליון שקלים ודירוג במקום ה-16 ברשימת 20 המשרדים המובילים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

 

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שלושה שקלים
    וינברג 26/01/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוסיפו לשקל וחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה, שענת ביין כתבה על כך חצי עמוד , ועוד שקל אחד שלם על הזכייה בתקציב בנק מרכנתיל , שעליו כתבה הגברת ביין כמעט עמוד שלם
    סגור
  • 5.
    ״הישג״ לפי ההגדרה של הפרסום הישראלי
    אייל 26/01/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גוף עסקי שההישג שלו הוא בכך שהוא השיג לקוח שיניב לו הפסדים של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה. מגוחך
    סגור
  • 4.
    העדיפו את ההצעה המסחרית?
    סמי 25/01/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כלומר המשרד זכה ע״ב עלות הריטיינר ולא בגלל הקריאייטיב המופלא
    סגור
  • 3.
    תקציב בשקל וחצי
    שלמורה 25/01/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כמה דרמה עשיתם מתקציב עלוב שכנראה y&r נתנו גם את ההצעה המסחרית הנמוכה ביותר שתגרום להם להפסיד על הלקוח הזה. מה לא עושים בשביל הטבלה של דירוג המשרדים ב"יפעת".. הכתבה המתחנפת הזו מתאימה לענת ביין . לא לכם שאתם אתר אינטרנט רציני.
    סגור
  • שלושה שקלים
    וינברג 26/01/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מוסיפים לשקל ןחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה ועוד שקל אחד של בנק מרכנתיל
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    מנהל ואיש קראייטיב מס 1 (ל"ת)
    גיא בר תעשה לי ילד 25/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    תותחים 25/01/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות