הישג ל-y&r ישראל: זכה במכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל
המכרז על תקציב הפרסום של סודה סטרים ישראל הסתים אמש עם נצחון של משרד הפרסום y&r ישראל מקבוצת WPP העולמית - כך נודע לאייס.
בשלב הגמר של המכרז התמודדו מול y&r גם jwt ישראל, אף הוא מקבוצת WPP העולמית ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. המכרז על סודה סטרים ישראל, שפועלת בנפרד מסודה סטרים העולמית ועובדת עם משרדים אחרים, התנהל ב-2 שלבים ובתחילתו התמודדו 5 משרדים שכללו גם את AVRAHAM וענבר מרחב G. לשלב הגמר לאחר פרזנטציית קריאייטיב העפילו 3 משרדים ומותכם הועדפה ההצעה המסחרית של y&r ישראל.
חלק המדיה של התקציב הופרד מהמכרז ולא ינוהל על ידי המשרד הזוכה. בכל אופן, y&r רוכש את המדיה שלו באמצעות חברת המדיה יוניון (בבעלות אורן יוניוב) המנהל את רכש המדיה של החברה המרכזית למשקאות קלים שסודה סטרים תנסה לנגוס בנתח השוק שלה בישראל.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.שלושה שקליםוינברג 26/01/2016 12:50הגב לתגובה זו0 0תוסיפו לשקל וחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה, שענת ביין כתבה על כך חצי עמוד , ועוד שקל אחד שלם על הזכייה בתקציב בנק מרכנתיל , שעליו כתבה הגברת ביין כמעט עמוד שלםסגור
-
5.״הישג״ לפי ההגדרה של הפרסום הישראליאייל 26/01/2016 08:18הגב לתגובה זו2 1גוף עסקי שההישג שלו הוא בכך שהוא השיג לקוח שיניב לו הפסדים של עשרות או מאות אלפי שקלים בשנה. מגוחךסגור
-
4.העדיפו את ההצעה המסחרית?סמי 25/01/2016 18:24הגב לתגובה זו2 3כלומר המשרד זכה ע״ב עלות הריטיינר ולא בגלל הקריאייטיב המופלאסגור
-
3.תקציב בשקל וחצישלמורה 25/01/2016 15:47הגב לתגובה זו1 3כמה דרמה עשיתם מתקציב עלוב שכנראה y&r נתנו גם את ההצעה המסחרית הנמוכה ביותר שתגרום להם להפסיד על הלקוח הזה. מה לא עושים בשביל הטבלה של דירוג המשרדים ב"יפעת".. הכתבה המתחנפת הזו מתאימה לענת ביין . לא לכם שאתם אתר אינטרנט רציני.סגור
-
שלושה שקליםוינברג 26/01/2016 10:51הגב לתגובה זו0 0אם מוסיפים לשקל ןחצי עוד חצי שקל של נייר חדרה ועוד שקל אחד של בנק מרכנתילסגור
- טען עוד
-
2.מנהל ואיש קראייטיב מס 1 (ל"ת)גיא בר תעשה לי ילד 25/01/2016 10:02הגב לתגובה זו5 3סגור
-
1.כל הכבוד!!! (ל"ת)תותחים 25/01/2016 09:59הגב לתגובה זו4 2סגור