בון ז'ורנו אלון חדד: קמפיין בינלאומי של 'קריאייטיב ובניו' ל-Option bit שודר באיטליה

העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידי החברה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור
 | 
telegram

אלון חדד, לשעבר בגיתם BBDO ויהושע TBWA, ומזה מספר שנים פרילנס קריאייטיב שפועל תחת השם קריאייטיב ובניו רשם לעצמו הישג קטן ומרשים, כשקיבל לידיו קמפיין טלוויזיה לחברת Option bit שעלה לאחרונה לשידור באיטליה.  

Option bit היא חברת אופציות בינאריות שאחד מבעליה הוא ישראלי, מה שהוביל אותה לגיוס אנשי פרסום מישראל. כאמור, על התסריט והבימוי הופקד חדד כשהעורך הוא ערן קרויטורו. אמנם לא מדובר בתסריט עם קריאייטיב מבריק או פורץ דרך, אלא דרך חביבה (נועזת במונחי עולם האופציות הבינאריות) להעביר את המסר: "הפוך את הבית שלך לזירת מסחר". 

העבודה עם החברה האיטלקית החלה לפני כחצי שנה ונוהלה כולה באמצעות מיילים. חדד התבקש להעביר לידיה מספר חלופות לתסריטים שמתוכן היא בחרה את זה שלבסוף צולם ועלה לשידור. בשוק שהעוסקים בו נוהגים להישאר ב-ד' אמותיהם, גם עבור חדד שלא עומד מאחורי אופרציה גדולה, מדובר קל וחומר, בפעם הראשונה שעבודה שלו יוצאת מגבולות המדינה. לאחרונה חבר חדד לגולן רייז המגיע מתחום המדיה, ויחד הם פועלים תחת 'קריאייטיב ובניו' ומטפלים בין השאר ב'פרפקט ליין', 'מוזיאון המדע בירושלים', 'בימות כרטיסים', 'סליק', 'ביונד' ועוד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות


 

פירקנו הרבה פיצות בהפקה הזו :)קמפיין! ראשון! שלנו! בטלוויזיה! האיטלקית! לחברת האופציות הבינאריות Optionn bit המסר: הפוך את הבית שלך לזירת מסחר תסריט ובימוי: אלון חדד עורך: ערן קרויטורו.שחקנים: מריו שאטרסטוקו ופאבלו אימג'בנקו

Posted by ‎פרסום קריאייטיב ובניו‎ on Thursday, January 14, 2016

ההפקה כולה נעשתה בישראל, ולמעשה, ללא שימוש בפועל במצלמה על הסט. קטעי הוידאו, האימג'ים וכו' נקנו כולם במאגרים המיועדים לכך ברשת. למרות שזה נשמע פשוט, האמת היא ששיטת העבודה הזו דווקא הופכת עניין פשוט כמו "לפתוח מצלמה" למסורבל יותר. מה גם שהתקשורת עם הלקוח מעבר לים לא מקלה על הנוגעים בדבר. עם זאת, חדד הצליח לייצר סרטון שלצופה הרנדומלי נראה כמו עוד פרסומת מיני רבות.

חדד אמר לאייס: "פירקנו הרבה פיצות בעבודה על אופשיין ביט. קבלנו אתגר גדול, וזה כיפי שמעריכים את העבודה שלך גם בשוק הבינלאומי.  אמנם זה שוק חדש ומתפתח אבל מאידך הפרסום די שמרני. כמו בכל בריף גם כאן אפשר לראות שרעיון קטן וחכם שהגיע מתובנה מדויקת הוא שפה בינלאומית".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות