
מצילים חיים: אשכנזי זלצמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום
המכרז על תקציב הפרסום של מגן דוד אדום הסתיים עם זכיית משרד הפרסום אשכנזי זלצמן - כך נודע לאייס.
מד"א שבימים כתיקונם אינה מפרסמת, יצאה בהליך מכרזי לאיתור משרד פרסום לקראת מהלך פרסום שבו תשיק את מערך נאמני חיים שלה - יוזמה שמטרתה לקצר ככל הניתן את זמני ההגעה של הצוותים הרפואיים אל החולים. אל המערך יוכלו ויזמנו להצטרף כל בעלי נסיון רפואי כלשהו, מחובשים ומגישי עזרה ראשונה ועד רופאים. כשאדם זקוק לעזרה מיידית, במקביל לכך שנשלח אליו אמבולנס, מוזעקים על ידי המוקד נאמני החיים שנמצאים בסביבתו, ומטפלים בו עד שמגיע צוות האמבולנס.
היוזמה החדשה של מד"א תוצג בקמפיין שיעלה הערב (יום ד') באמצעות המשרד הזוכה אשכנזי זלצמן. היקף התקציב לא נמסר לפרסום אולם לאייס נודע כי הקמפיין שהפיק משרד הפרסום אשכנזי זלצמן יכלול טלויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ודיגיטל. טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן אישר את הידיעה ואמר: "פגשנו במד"א רק אנשים שהדבר היחיד שמעניין אותם הוא איך להגיע מה שיותר מהר אל החולים והפצועים, וקיבלנו הזדמנות נדירה בחייו המקצועיים של משרד פרסום, לעשות קמפיין שמסייע פשוטו כמשמעו להציל חיים ע"י קיצור זמן ההגעה לחולה הזקוק לכך".
- 3.ארז 28/01/2016 11:11הגב לתגובה זואכן הזדמנות מדהימה למשרד פרסום. לצערי נחשפתי לבאנרים של הקמפיין לפני שקראתי את הידיעה כאן. ולא הבנתי מה זה נאמן חיים וזה לא נראה לי רלבנטי אליי אז גם לא טרחתי להקליק או לבדוק. ככה נראה קמפיין של משרד שבאמת הבין את גודל ההזדמנות וניצל אותה עד תום: https://www.youtube.com/watch?v=ILxjxfB4zNk
- 2.חשוב 28/01/2016 08:35הגב לתגובה זויפה תקציב חשוב ומעניין
- 1.דורון 27/01/2016 23:20הגב לתגובה זובמקום להקים גוף חדש, תשתפו פעולה עם איחוד הצלה , הפועל בהצלחה,