אלון מוליאן. טוויסטד
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מתיחת פנים: תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר ל'טוויסטד'

תקציב הפרסום של רשת הרפואה האסתטית טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום The Box. התקציב מוערל בכ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר למשרד הפרסום טוויסטד, שיטפל במותג בכל הגזרות, באופליין, דיגיטל ופרפורמנס. התקציב טופל בשנה האחרונה בסוכנות THE BOX.

הקמפיין הראשון לתחום הסרת השיער עלה ברדיו ובדיגיטל ובחברה מתכננים השנה להגביר את הפעילות השיווקית, בתחומים בהם פרופורציה פועלת: הסרת שיער, אסתטיקה ופלסטיקה. תקציב הפרסום של פרופורציה מוערך בכ-10 מיליון שקלים במונחי מחירון - על פי יפעת בקרת פרסום. רק לאחרונה רשם טוויסטד הישג נוסף כשזכה שוב בתקציב הפרסום בדיגיטל של קופת חולים כללית

אלון מוליאן, מייסד טוויסטד: "אנחנו נרגשים וגאים לקבל את תקציב הפרסום של אחד המותגים הותיקים והחזקים בתחום הרפואה האסתטית הפרטית בישראל. אנחנו מוכנים לאתגר ומאמינים שיחד עם צוות השיווק של פרופורציה ניקח את המותג הזה קדימה ונעניק לו חדשנות שיווקית הוליסטית". 

אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה: "בחרנו במשרד הפרסום טוויסטד שמתאים במיוחד לאתגרים שעומדים בפנינו ויוכל להוביל את המותג בעידן הדיגיטלי, שבו הפנייה היא למגוון של קהלים.

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    איכס 01/02/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    איכס
  • 5.
    חחחחחחחחח גם כן תקציב.. (ל"ת)
    אלון 01/02/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תקציב של שני שקל 01/02/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    אבי שלום ידוע כמי שמחליף משרדי פרסום (ומנהלי שיווק!!) כל שני וחמישי
  • סקרנית 01/02/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    אומרים שזה קשור...
  • 3.
    הקוראת בחוזים 01/02/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    אלון מקבל ניתוח
  • 2.
    שולה 01/02/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    איך אני אוהבת תגובות של פרסומאים על תקציב של שקל וחצי כאילו הם קיבלו תקציב של בנק.
  • 1.
    איזה פאדיחה לדה בוקס...ברחו מהם (ל"ת)
    ארי 01/02/2016 11:41
    הגב לתגובה זו