
מתיחת פנים: תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר ל'טוויסטד'
תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר למשרד הפרסום טוויסטד, שיטפל במותג בכל הגזרות, באופליין, דיגיטל ופרפורמנס. התקציב טופל בשנה האחרונה בסוכנות THE BOX.
הקמפיין הראשון לתחום הסרת השיער עלה ברדיו ובדיגיטל ובחברה מתכננים השנה להגביר את הפעילות השיווקית, בתחומים בהם פרופורציה פועלת: הסרת שיער, אסתטיקה ופלסטיקה. תקציב הפרסום של פרופורציה מוערך בכ-10 מיליון שקלים במונחי מחירון - על פי יפעת בקרת פרסום. רק לאחרונה רשם טוויסטד הישג נוסף כשזכה שוב בתקציב הפרסום בדיגיטל של קופת חולים כללית.
אלון מוליאן, מייסד טוויסטד: "אנחנו נרגשים וגאים לקבל את תקציב הפרסום של אחד המותגים הותיקים והחזקים בתחום הרפואה האסתטית הפרטית בישראל. אנחנו מוכנים לאתגר ומאמינים שיחד עם צוות השיווק של פרופורציה ניקח את המותג הזה קדימה ונעניק לו חדשנות שיווקית הוליסטית".
אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה: "בחרנו במשרד הפרסום טוויסטד שמתאים במיוחד לאתגרים שעומדים בפנינו ויוכל להוביל את המותג בעידן הדיגיטלי, שבו הפנייה היא למגוון של קהלים.
- 6.איכס 01/02/2016 23:40הגב לתגובה זואיכס
- 5.חחחחחחחחח גם כן תקציב.. (ל"ת)אלון 01/02/2016 20:56הגב לתגובה זו
- 4.תקציב של שני שקל 01/02/2016 14:21הגב לתגובה זואבי שלום ידוע כמי שמחליף משרדי פרסום (ומנהלי שיווק!!) כל שני וחמישי
- סקרנית 01/02/2016 16:58הגב לתגובה זואומרים שזה קשור...
- 3.הקוראת בחוזים 01/02/2016 13:13הגב לתגובה זואלון מקבל ניתוח
- 2.שולה 01/02/2016 13:04הגב לתגובה זואיך אני אוהבת תגובות של פרסומאים על תקציב של שקל וחצי כאילו הם קיבלו תקציב של בנק.
- 1.איזה פאדיחה לדה בוקס...ברחו מהם (ל"ת)ארי 01/02/2016 11:41הגב לתגובה זו