תקציב הפרסום והיח"צ של יבואנית מוצרי החשמל OIG - יטופל במשרד BB&A
תקציב הפרסום והיח"צ של חברת OIG, יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל, יטופל ב-BB&A של קובי אמזלג, מוטי בן בכר וערן קליגר - כך נודע לאייס.
BB&A ו-Kliger/BB&A יטפלו בכל פעילות התקשורת השיווקית של החברה הנאמדת בכ-1.8 מיליון שקלים בשנה. OIG היא חברה משפחתית הפועלת בשוק מוצרי החשמל כבר יותר מ-20 שנה. בין מותגיה: ייבוא בלעדי של מסחטות הבריאות Hurom, מותג הפרמיום DAVO, מותג הקיטור האיטלקי POLTI והמותג Novo.
איציק ועופר גבאי, בעלי OIG: "שנת 2016 הולכת להיות שנה משמעותית במיוחד עבורנו כחברה, שנת פריצה וצמיחה. שמנו לעצמנו מטרה להכניס את מסחטות הבריאות המתקדמות בעולם לכל בית בישראל, ואני בטוח שהצוות המקצועי של BB&A הוא השותף האסטרטגי הנכון לדרך. שיהיה לנו בהצלחה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.כל הכבודיובל 01/02/2016 20:22הגב לתגובה זו1 0המשרד צעיר ומתחיל להתפתח וכאשר יהיה גדול לא יוכלו לעצור אותם נראה לי מאוד הגיוני דווקא הייתי הולך עליהםסגור
-
3.משרד מקצוען!!נעמה 01/02/2016 19:08הגב לתגובה זו2 0אלופים אחד אחדסגור
-
2.הקורא בראשי תיבותרש"י 01/02/2016 17:36הגב לתגובה זו0 2BB&A יטפלו בOIG ויעשו להם פרסום KKסגור
-
1.קליגריעלה 01/02/2016 17:27הגב לתגובה זו1 3הוא למד איתי והפגין חוסר כישרון והבנה מוחלטים בכל מה שקורה.סגור
-
מלך!! (ל"ת)קליגר המלך!!! 01/02/2016 19:06הגב לתגובה זו2 0סגור