
ביס גדול: תקציב הדיגיטל של 'בן & ג'ריס' יטופל במשרד הפרסום 'אקליפטוס'
משרד הפרסום אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ זכה בתקציב הדיגיטל של מותג הגלידות בן & ג'ריס - כך נודע לאייס. הבחירה באקליפטוס, שינהל עבור מותג הגלידות את התקציב, כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות, מגיעה לאחר תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל.
גלידות 'בן & ג'ריס' מיוצרות בישראל על ידי 'חברת מוצרי איכות אמריקאיים' (AQP) האחראית גם על מותגי המזון 'אריסטו קראנץ'' ו'בראנץ אנד קראנץ''. גם מותגים אלו יקבלו טיפול אסטרטגי וקריאטיבי מטעם אקליפטוס.
משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס מתמחה ביצירת תוכן. בין לקוחותיו ניתן למצוא את קבוצת 'מונדלייז' הכוללת את מותגי 'אוראו', 'מילקה', חברת הנדל"ן 'אזורים', קבוצת 'לוריאל' ו'אלדן'. לאחרונה גייס המשרד עוד 3 תקציבים חדשים: תקציב הסושיאל של 'אופטיקה הלפרין', תקציב מותג האופנה GANT ותקציב הפרסום של קניון הדר בירושלים.
- 4.רוני 05/03/2016 14:17הגב לתגובה זואקליפטוס=מגזרים=עוד"ד ירון ברנהולץ כבר שנה לא משלמים לספקים
- 3.סושיאל מן 07/02/2016 13:33הגב לתגובה זואני חושב שזה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בזכיות האחרונות, בתוצרים שלהן ובמה שנזכה לראות בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה טובה של אנשים מעולים מובילה לתוצאות מדהימות.
- 2.אנה בן שבת 07/02/2016 13:08הגב לתגובה זודבר אחד מטריד אותי באסטרטגיית השיווק של בןאנדג'ריס. בארה"ב זו נתפסת גלידה עם אג'נדה חברתית ענפה, בארץ משום מה בוחרים להשתיק את העניין ולהציג אותה כמותג פרימיום. למה?
- בן יואש 07/02/2016 13:47הגב לתגובה זומספיק ברור?
- צ'אנקי מאנקי 07/02/2016 15:01הי בן יואש, המנכל בישראל הוא דווקא איש אמיץ וגם איש של עשייה, הקהל בארץ הוא אכן מאד נישתי - בערך מגיל שנה עד 100, ובמילים אחרות - קנאה עושה קמטים, עדיף פיינט.
- 1.בן וג'רי לנצח (ל"ת)שגיא 07/02/2016 12:48הגב לתגובה זו