הסופרבול ברשתות החברתיות: פחות ציוצים ופוסטים – אבל זינוק מטורף בחשיפה

60 מיליון איש יצרו 200 מיליון פוסטים, תגובות ולייקים בפייסבוק במהלך המשחק אתמול. בטוויטר חוו ירידה של 40% במספר הציוצים, אבל זינוק של מיליארדים בחשיפות
אלכסנדר כץ |

לצד הירידה הקלה במספר הצופים וברייטינג של משחק הסופרבול ששודר אתמול בלילה (בלילה שבין יום א' ליום ב') ברשת CBS, גם ההתנהלות ברשתות החברתיות חוותה ירידה. אבל לצד הירידה, יש גם נתון אחד שעושה חסד עם טוויטר.   פייסבוק דיווחה כי במהלך הסופרבול יצרו 60 מיליון איש לא פחות מ-200 מיליון פוסטים, תגובות ולייקים. ועדיין מדובר על ירידה מהשנה שלפני כן, אז 65 מיליון איש יצרו 265 מיליון פעילויות ברשת, ירידה של 25% ברמת הפעילות ביחס ל-2015.   גם בגזרת הטוויטר לא הצליח האירוע לרשום שיא. במהלך 3.5 שעות המשחק נשלחו 16.9 מיליון ציוצים, ירידה חדה של 40% ביחס לשיא שנרשם בשנה שעברה - 28.4 מיליון, ששבר את השיא שנרשם שנה לפני כן, בגמר 2014 – אז צויצו 24.9 מיליון ציוצים. בשעה 20:44 שעון מזרח ארה"ב, נרשמו 162 אלף ציוצים.   נתון מעניין שמספרת טוויטר, מצביע על מיליארדי חשיפות לציוצים. על פי החברה, 4.3 מיליארד (!!!) חשיפות היו ל-16.9 מיליון ציוצים, זינוק של 2.5 מיליארד ביחס לשנה שעברה, אז הנתון עמד על 1.8 מיליארד חשיפות, למרות שהיו 28.4 מיליון ציוצים. בחישוב פשוט עולה כי השנה לכל ציוץ היו 254 חשיפות, מול 63 חשיפות לציוץ בשנת 2015. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה