בחירות המנכ"לים 2016: קבלו את הפרסומאים הנחשקים והנחשבים ביותר בישראל

אתר אייס חוזר שנה שנייה ברציפות עם פרויקט הבחירות. 28 מנכ"לים של משרדי הפרסום המובילים בישראל קבעו מי הפרסומאים המבוקשים והנחשבים ביותר בקריאייטיב, ניהול לקוחות, אסטרטגיה ודיגיטל. מי בפנים ומי בחוץ? הנה הדרים-טים של הענף
 | 

28 מנכ"לים, 112 תשובות ו-4 קטגוריות עם הפרסומאים הנחשקים והנחשבים ביותר בתחומם. The dream team 2016 - פרויקט בחירות המנכ"לים של אייס שהחל בשנה שעברה, חוזר ומדרג את הפרסומאים הטובים ביותר בישראל על פי בחירת בכירי הענף, והפעם, במבט על השנה החולפת. הפעם, במקביל לתוצאות שחוזרות על עצמן שנה שנייה ברציפות, נרשמו כמה הפתעות, החלפות מיקום בדירוג, שמות חדשים ובחירה אחת כמעט אבסולוטית שאינה מוטלת בספק.

זה נכון, אם יש דבר שלא חסר בענף הפרסום, המקומי והבינלאומי, זה עוד דירוג או תחרות. ולמרות זאת, דירוג המנכ"לים נהנה מיתרון בולט המבוסס על זהות הבוחרים. המנכ"לים שתחתיהם פועלים צוותים שכוללים אנשי קריאייטיב, אסטרטגיה, ניהול לקוחות ודיגיטל הם אלו שמחליטים על זהות המנהלים הבכירים שעובדים עבורם היום ואלו שיחליטו על העתידים לבוא. במובן מסוים, הבחירות שלהם מציירות את תמונת המצב בתעשייה ומרכיבות את נבחרת החלומות כפי שהיא נתפסת בעיניהם.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מנגד, יש שיגידו שתמונה זו היא עקומה ודווקא אלו שחיים את השטח מדי יום, בדרגי ניהול הביניים יודעים מי מנהל את העסק בדרך הטובה ביותר. לא מעט מאותם מנכ"לים גם מנהלים אופרציות קטנות ונעזרים באנשי פרילאנס - מאגר מוחות שכולל כמה מאנשי הפרסום הטובים בישראל - שהגיעו מאותם המשרדים וכיום מציעים את שירותיהם לכל דורש, לפי משימה, ומככבים גם בדירוג הזה. 

הדירוג שמתבסס על שאלה זהה שהועברה לכל אחד מהמנכ"לים העניק להם אפשרות היפותטית לבחור מכל הבא ליד, בהנחה שיש בידם למנות לכל אחד מ-4 התפקידים את הפרסומאי הטוב ביותר בעיניהם - שמות של טאלנטים שלעיתים זה רק בגדר חלום לראות אותם מצטרפים לצוות. קיבלנו תשובות מ-28 מנכ"לים המהווים ייצוג הולם של התעשייה המקומית, מהעשירייה הראשונה, השנייה והשלישית, לצד גזרת הדיגיטל ועוד.

השאלה הזהה שהוצגה בפניהם הייתה זו: "בהנחה שיש לכם אפשרות מלאה לגייס את מי שאתם רוצים (לא מהמשרד שלכם) ל-4 התפקידים הבאים: סמנכ"ל לקוחות, סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל אסטרטגיה וסמנכ"ל קריאייטיב, במי הייתם בוחרים?". חופש הבחירה שהוענק להם היה רחב למדי ולא הוגבל אך ורק למשרדים מתחרים בישראל, אלא כלל גם את שוק הפרילנסרים והישראלים שעובדים כיום בחו"ל. עם זאת, בשונה מהשנה שעברה, לא היה ניתן לבחור בפרסומאים לשעבר שכיום עוסקים בתחום אחר.

בשל היד החופשית שניתנה למנכ"לים הבוחרים, היקף השמות שניתנו כתשובות ויותר מכך השונות - גבוהים מאוד. מתוך 112 שמות שהתקבלו מצד 28 מנכ"לים, 52 הוזכרו פעם אחת בלבד ו-17 שמות חזרו בכפילויות שונות, מפעמיים ועד לזה שכבש את הקטגוריה שלו בסערה עם 8 פעמים. בתוך כך יש לציין כי בהתייחס לעובדה שהמנכ"לים קיבלו מרחב פעולה גדול להצבעה - גם אלו ששמם הוזכר פעם אחת בלבד יכולים לראות עצמם כחלק מה-A list של הענף - לא דבר של מה בכך. 


28 המנכ"לים שהשתתפו ובחרו: יגאל שמיר, עינת יוזנט רביד, אורי עיני, יוסי לובטון, קרן קיי, בן סבר, אור גלייכר, און גולדשטיין, גבי זלצמן, יניב מלינרסקי, ארז ברכץ, יוסי צרפתי, ארז רובינשטיין, רובי ברזני, מעיין פרוינד סיגלר, טל אשכנזי, יורם דמבינסקי, עידו הר-טוב, אמנון גולן, ניב חורש, רמי יהודיחה, גדעון עמיחי, יורם לוי, אורי ביילין, אדם אבנון, צור גולן, שהר לוינשטיין ואלון מוליאן.

כפי שנקבע מראש - התשובות שהועברו לאייס מפורסמות כאן, אך הבחירות הפרטיות של כל מנכ"ל שהשתתף נשארו חשאיות, זאת על מנת לאפשר להם חופש בחירה מלא וללא חשש. 
 

ושוב: המשרד המאוזן ביותר - מקאן

מתוך 17 השמות שנבחרו יותר מפעם אחת, ארבעה הגיעו ממקאן, ושם אחד מכל אחד מהמשרדים הבאים: באומן, פובליסיס, AVRAHAM, LEAD, Hooligans, 1, גוגל ישראל ו-Gefen Team. כמו כן 4 שמות הם משוק הפרילאנס ו-2 מחו"ל. 

התמונה העולה מהדירוג היא שמקאן תל אביב הוא המשרד המאוזן ביותר עם נוכחות ב-3 מתוך 4 קטגוריות: אסטרטגיה, דיגיטל וקריאייטיב. ב-2 מהן הוא גם בולט במקום הראשון: בדיגיטל עם אלדד וינברגר (לצד מקס שצ'רבקוב) ובקריאייטיב עם נדב פרסמן. בדיוק כמו בשנה שעברה, השמות החזקים והנחשבים עדיין רשומים תחת מקאן תל אביב. עם זאת, בקטגוריית ניהול הלקוחות, המשרד עדיין לא נתפס על ידי בכירי התעשייה כגורם מוביל.

פרט למקאן ובאומן, משרדים נוספים שאנשיהם הצליחו להשתחל למקומות הגבוהים בדירוג הם דווקא משרדי העשיריה השנייה כמו AVRAHAM, פובליסיס, LEAD וסוכנויות דיגיטל כגון ה-Hooligans ו-Gefen Team. הבחירה באנשי הפרילאנס הופכת את הידוע לעובדה מוגמרת: לא מעט כשרונות מצאו את דרכם אל מחוץ לענף הממוסד, ראו כי טוב, ומהווים חלופה לגיטימית עבור המשרדים בעת צרה. 

 

כבש בענק: אדם פולצ'ק נחשב לסמנכ"ל הלקוחות הטוב בישראל 

קטגוריית הלקוחות: בשנה שעברה חלק אדם פולצ'ק יחד עם קולגות נוספות את המקום השני בקטגוריה והשנה הוא פשוט משאיר את חותמו כשם הלוהט ביותר, הנחשק ביותר וזה שנתפס כמקצועי ביותר, כשהוא נהנה מתמימות דעים חסרת תקדים. מתוך 28 הצבעות פולצ'ק נבחר 8 פעמים, דהיינו כמעט שליש מהנשאלים בטוחים שמדובר באיש ניהול הלקוחות הטוב בענף.


 
פולצ'ק הדיח מהמקום הראשון את שי אלמגור שנבחר על ידי המנכ"לים בשנה שעברה. למרות הזמן הרב שעבר מאז שהעתיק את הקריירה לארה"ב, אלמגור עדיין חקוק במוחם של המנכ"לים שזוכרים אותו כאחד מהטובים בתחום ניהול הלקוח. שם נוסף שעלה בקטגוריה זו, וכן בקטגוריית האסטרטגיה הוא שמו של רמי יהודיחה, בעלי LEAD. יהודיחה שלקח חלק דומיננטי בצוות הקמפיין של הליכוד בבחירות האחרונות לכנסת, הוא מהחריגים שאינם משמשים כשכירים ובכל זאת, חבריו לענף תופסים אותו כאיש ניהול לקוחות מצטיין. שמו עלה גם בתחום האסטרטגיה, מה שמעיד על ההכרה של הענף במנעד היכולות הרחב שלו.

 

מקס שצ'רבקוב ראשון בדיגיטל, אלדד וינברגר מצטרף לפודיום

קטגוריית הדיגיטל: שניים חולקים יחד את הפודיום במקום הראשון ושורשיהם היו נטועים במקאן תל אביב: אלדד וינברגר ומקס שצ'רבקוב. וינברגר שהיה בעבר סמנכ"ל קריאייטיב במקאן ומנכ"ל מקאן דיגיטל עזב את המשרד לטובת mako שבו שימש משנה למנכ"ל ורק לאחרונה שב למשרד לאחר שנקרא לדגל על ידי עמית משיח. וינברגר אמנם חזר למקאן, אך לא למשבצת הדיגיטל אלא כמשנה למנכ"ל שיטפל בגזרת הלקוחות. עם זאת, על פי בכירי התעשייה הוא עדיין נחשב לאחת האוטוריטות בתחום.

שצ'רבקוב שהזניק את קריירת הפרסום שלו במקאן ולאחר מכן עבר לגיתם BBDO משמש כיום כאחד מבעליה של סוכנות הדיגיטל/חדשנות Hooligans ובמקרה שלו מדובר בשנה שנייה ברציפות שבה הוא נבחר למקום הראשון. קשה לכבוש את הפסגה וקשה יותר לשמור עליה אך שצ'רבקוב מוכיח שמהלכים מעניינים וחדשניים עבור לקוחות מובילים בתעשייה לצד תדמית נכונה צעירה וכובשת וידע טכנולוגי רב ועדכני מצליחים לשמר את הפוזיציה.


יחד עם מקס ואלדד, על הפודיום במקום השני נמצאים מאור חן וערן גפן. חן הוא זה  שירש את תפקידו של וינברגר בקבוצת מקאן, לאחר שהגיע מאקליפטוס, במקביל לסיום דרכו של יוסי ארז. הבחירה בשניהם (וינברגר וחן) יחד בקטגוריה זו ממחיש עד כמה "עמוק הספסל" של מקאן בקטגוריית הדיגיטל. את גפן, שלמרות גילו הצעיר יחסית נחשב לאחד ממייסדי הדיגיטל בישראל, אין צורך להכיר לקוראי כתבה זו. כמו חן, גם הוא לא נבחר לאחד מהבולטים בקטגוריה בשנה שעברה אך השנה החולפת הפכה את Gefen Team - הסוכנות שבבעלותו לשחקן בולט בתחום החדשנות כאשר פוטנציאל הצמיחה עדיין גבוה ונראה כי בכירי הענף מודעים לארסנל הרעיונות שגפן יכול לשלוף ומכירים במעמדו בענף.
 


הטריטוריה של הפרילאנס: יוני קיש מדיח את נסים מויאל

קטגוריית האסטרטגיה: בשונה מהשנה שעברה שנכבשה באופן אבסולוטי על ידי נסים מויאל, הפעם נרשם מהפך כשהוא מודח מהפסגה על ידי יוני קיש (אף הוא בוגר מקאן) שכבר שנים שמו מוזכר בכל פורום כפרילאנס הבכיר בתחום האסטרטגיה, ובשנה שעברה חלק את המקום השני יחד עם אתי עבאדי ויוני להב. עבאדי ולהב לא מתרחקים מקיש ותופסים יחד את המקום השני בקטגוריה. עבאדי ממחישה פעם נוספת את כוחו הרב של מקאן תל אביב ואילו להב (שעבר אף הוא באחת התחנות דרך מקאן) עושה מסלול דומה לקיש וממתג את עצמו שנה נוספת כאחד מאנשי הפרילאנס אסטרטגיה הנחשקים והעסוקים בתעשייה.



קטגוריה זו היא גם העמוסה ביותר בשמות שהוזכרו יותר מפעם אחת. מכך עולה דווקא כי תחום האסטרטגיה אינו משופע בהיצע רב, מה שגורם למנכ"לים הבוחרים לחזור שוב ושוב על אותם השמות. מתוך 7 שמות שעלו, שלושה הם פרילאנסרים ואחד עובד כיום בחו"ל. כפי שהסברנו בעבר, הנטייה לכיוון הפרילאנס נובעת בעיקר מכך שמשרדים רבים אינם מחזיקים בתקן קבוע של איש אסטרטגיה ונעזרים בהם לקראת מכרזים או פיצוח בריפים מורכבים.

 

הריב המתוקשר מחזק את התדמית: פרסמן עדיין בפסגה 

קטגוריית הקריאייטיב: למרות שנה שאופיינה בסיפורים "מלוכלכים" מהגזרה המשפטית ופחות מעולמות הקריאייטיב, מוכיח נדב פרסמן את כוחו הרב כשהוא מצליח לשמר את המקום הראשון בקטגוריה עם מירב הקולות, וזאת למרות שמאז אוגוסט הוא נמצא "בין עבודות", ורק לאחרונה סיים את תקופת הצינון ועושה את צעדיו הראשונים במקאן. ייתכן גם כי הריב המתוקשר בין באומן למקאן על שירותיו של פרסמן עשה לו שירות טוב וקיבע את מעמדו כאיש הקריאייטיב הנחשק ביותר.



המדהים בקטגוריה זו הוא שהיא נשלטת כמעט באופן מלא על ידי אנשי באומן בר ריבנאי ובוגריו. כמו פרסמן שרק לאחרונה התחיל במקאן, במקום השני נבחר ערן שושו שפנייר - טאלנט קריאייטיב מוערך בקרב יודעי דבר בתעשייה שנחשב בבאומן לפרסונה דומיננטית מאד. חולק איתו את המקום השני אמיר אריאלי - מי שרבים צפו שיירש את מקומו של פרסמן בבאומן אך הוא בחר להיענות להצעה האטרקטיבית של גוגל ישראל - בה הוא משמש כמנהל הקריאייטיב. אריאלי פרש מתפקידו כמנהל קריאייטיב בבאומן לפני כשנה אך עד היום הוא נחשב בקרב בכירי הענף לטאלנט בכיר שעשוי לשוב לענף בשנים הקרובות.


עיצוב גרפי: אביבית רושה

תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    אז נגמרה עונת הפרסים אה...?
    ברי 18/02/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך נמשיך לללטף את עצמנו ...אמממ ??? אה !! מי הכי נחשק !!?
    סגור
  • 22.
    דבילי. המנכלי"ם שבחרו לא מכירים את הנבחרים
    אחד שמכיר את כולם 17/02/2016 23:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם גבי זלצמן מחברון זלצמן מכיר את פרסמן? או גדעון עמיחי מכיר את אלדד ויינברגר? הכל משמועות ומכל מיני דיבורים לא מבוססים. פרסמן וויינברגר אמנם ראויים, אבל המדד דבילי.
    סגור
  • 21.
    כף לראות של חברים מוכשרים כל כך (ל"ת)
    שולה מסטולה 17/02/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    דבילי. המנכלי"ם שבחרו לא מכירים את הנבחרים
    אחד שמכיר את כולם 17/02/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האם גבי זלצמן מחברון זלצמן מכיר את פרסמן? או גדעון עמיחי מכיר את אלדד ויינברגר? הכל משמועות ומכל מיני דיבורים לא מבוססים. פרסמן וויינברגר אמנם ראויים, אבל המדד דבילי.
    סגור
  • 19.
    בואו נשחק במשחק הנשים:
    אישה 17/02/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    15 נשים סה"כ בכל הדירוג, אף אחת חלילה במקומות הראשונים, מתוך 75+ מדורגים. אישה אחת מבין 28 מנכ"לים שהשתתפו. יש קשר? נההההה.
    סגור
  • טען עוד
  • ספרתי 3 מנכ"ליות
    תמיד אישה 17/02/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא אחת. רק לשם הדיוק.
    סגור
  • 18.
    אלוהי הנרקסיסזם חוגג פה.זה רציני הרשימה הזו ?
    יפעת 17/02/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכו לעבוד כולם , קדימה, במקום לעסוק ברשימות אגו שטחיות. כולכם טובים כולכם שווים....באותה המידההההה!!!!
    סגור
  • 17.
    למה כלב מלקק לעצמו את הביצים?
    מ...בקשת על כולכם 17/02/2016 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כי הוא מנכ"ל במשרד פרסום, אבל זה בערך מה שנשאר להם - ללקק לעצמם ב ICE
    סגור
  • 16.
    תראו מי המדרגים ותבינו הכל
    אייל 17/02/2016 00:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    משרדי הפרסום הם גופים מיושנים ובראשם עומדים מנכ״לים מיושנים שבוחרים אנשים שמתאימים לאג׳נדות מיושנות.
    סגור
  • 15.
    דירוג מיותר של אנשים מיותר בענף מיותר
    לקוחה 17/02/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    מכל הדירוגים בכל הקטגוריות יש אולי 3 אנשים שהייתי נותנת להם להתקרב למותג שלי. כל השאר הם אנשים של פעם עם יידע של פעם וחסרי רלוונטיות לעולם של היום. העולם השתנה. אנשי הקריאטיב ואנשי האסטרטגיה שצמחו בתחילת העשור הקודם ונתקעו בתוך שוק הפרסום פשוט כבר לא מחזיקים ביידע הרלוונטי. הם עדיין מנסים ״להבין״ את החוקים החדשים ובזמן שהם מעקלים אותם החוקים משתנים מאה פעם.
    סגור
  • מעכלים זה ב״כ״ לא ב״ק״
    אורי 17/02/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מקווה שאת המותג שלך את לא כותבת עם שגיאות
    סגור
  • מדויק
    אחד שמבין 17/02/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משרדי פרסום הם דינוזאורים בתי התוכנה הצעירים ומשרדי הבוטיק נוגסים בהם חזק. הירידה הדרמטית של "שלושת הגדולים" (מקאן אדלר באומן) היא לא באה משום מקום. היא באה כי הפרסום השתנה ומשרדי הפרסום לא.
    סגור
  • 14.
    רשימה מטופשת (ל"ת)
    מנותקים 17/02/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    למה כלב מלקק לעצמו את הביצים?
    מ...בקשת על כולכם 16/02/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כי הוא מנכ"ל במשרד פרסום. ענף דוחה, אנשים דוחים, שעסוקים בליקוק עצמי של כל נקב בגוף שלהם. כבר שנים שהענף מת והיום יש עוד טפילים שניזונים מגופתו המרקיבה. נכנס לפה מדי פעם רק כדי להיזכר בכמה טובה הייתה ההחלטה לברוח משם
    סגור
  • 12.
    זה מביך כמעט כמו
    מיכאלה 16/02/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הסקר של מנהלי שיווק מצייצים ומאקו
    סגור
  • זה כמעט כמו?
    טל ספיבק 18/02/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מת על אנשים שמכניסים בכאילו את שמם בתגובה ומרשים לעצמם להעביר ביקורת.
    סגור
  • 11.
    שמישהו יביא מגבונים
    פרסומאי בכיר 16/02/2016 20:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה ליקוק עצמי ואוננות בפוסט אחד. ואיפה הנשים שבענף? הלכתי להתקלח, ביי
    סגור
  • 10.
    רק פרסמן מס' 1
    אחד שמבין 16/02/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השאר - בחירות מפגרות ולא מדויקות בבחינת "יד רוחצת יד"
    סגור
  • 9.
    הכל פוליטיקה
    חושב הפוך 16/02/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתם לא באמת חושבים שמנכלים ישימו את שמות הטאלנטים שלהם בפרונט? שניה אחכ נפתח עליהם ספוט למשרדים אחרים. וכן יש פה כל כך הרבה בעיות ברשימה הזו...כל כל הרבה בחורות מוכשרות שלא זוכות לייצוג...דור צעיר ומוכשר שזוכה להתעלמות טוטאלית והיאחזות בדור של הרבה אנשים ששיאם מאחוריהם. אבל בינינו רב המשרדים והמנכלים שבראשם גם כן לא מצליחים להביט מעבר להישרדות בשנה שנתיים הקרובות אז למה שיידעו לזהות מי הם האנשים שרלוונטיים באמת לפרסום רלוונטי ב 2016.
    סגור
  • 8.
    כמה קשה לגברים לפרגן לגברים אחרים
    פירגון 16/02/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כואב לכם לראות את מי שזכה כשאתם לא? יש פה דירוג פייר לחלוטין של מספיק אנשים מהתעשייה שבחרו בצורה סודית!!! ויכלו לבחור במי שחשבו לנכון אדם פולצק הוא בחור בלי פוזה, לא נכנס כל דקה לפייס לכתוב מה הוא זכה, לא קורה מן הסתם אייס ומספרים לו על זה רק. מגיע לא כל כך. ולמי שכתב שהם מתיישנים ושיעברו למשרדים משלהם, אז למה ? להיות משועבד רק לעבודה וללקק ללקוחות, אנשים שנשארים במשרדים כשכירים רוצים בית משפחה זמן פנוי ולא להתמכר לעולם המסריח הזה גם ככה. תתבגרו אנשי הפרסום. את פתאטיים מהצד.
    סגור
  • 7.
    זה אמור להיות אובייקטיבי?!
    מהענף 16/02/2016 16:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מנכ״ל בוחר את האנשים שלו שהוא עובד איתם. לכן הוא עובד איתם. אז מה זה השטות הזאת?! בשביל מה ומי זה נועד? אם אני חבר של איקס ועובד עם איקס אז אבחר באיקס. כאילו, דא?! אולי ניתן ללקוחות לבחור, זה כבר עדיף. בקיצור, דירוג אידיוטי
    סגור
  • 6.
    גברים גברים
    גבר גבר 16/02/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק גברים
    סגור
  • 5.
    זה פשוט מעולה לנו ..כמה שאתם מנותקים ומיושנים. תמשיכו! (ל"ת)
    מצ'עמם כ"כ 16/02/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    טבלה חלקית
    עדי 16/02/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כקריאטיב פלנר הייתי מוסיפה את קובי ברקי וירון תגר ואסי שביט גם
    סגור
  • 3.
    טבלה שמוכיחה שוב >
    אובייקטיבי 16/02/2016 13:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמה המנכ״לים מנותקים ממה שקורה בענף, בעולם, בחיים. דוגמה מיצגת: אלדד ויינברג, בחור מוכשר והכל, אבל בדיגיטל?שנים הוא לא בתחום, אבל בטבלה שלכם הוא מקום ראשון. אז תמשיכו להיות מחוברים לפייסבוק ולקרוא לאשה בתור לרופא השיניים. גם זה חשוב. והכי חשוב, מנכ״לים - תמשכו עוד שנה, יש בונוס :)
    סגור
  • 2.
    טבלה שמוכיחה שוב >
    אובייקטיבי 16/02/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה המנכ״לים מנותקים ממה שקורה בענף, בעולם, בחיים. או יותר נכון הם מחוברים לפייסבוק. גם זה חשוב. יאללה, תנהלו בכללי ותמשכו עוד שנה, יש בונוס.
    סגור
  • 1.
    בואו נודה על האמת
    מיכאל 16/02/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    13 0
    תחלופה גבוהה של אנשים בין משרדים שמייצרים אוויר. מה משותף לכולם? בגיל 40 וקצת הם יקימו משרד עצמאי ויבינו שהם חיו באשליה. שפתאום הם נמדדים בתוצאות ולא בקריאייטיב של בני 24.
    סגור
  • אני מכיר חברה בגיל ארבעים שמתפרנסים מצוין
    הנסיך 17/02/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו כבר להתבכיין יש חברה בני ארבעים פלוס פלוס שנותנים בראש במשרדים הרבה יותר טובים ומהירים מכל הילדים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות