השנה של אודי כגן: תשדיר רדיו בכיכובו לביטוח הלאומי - זכה ב"מלך הג'ינג'ל 2015"
הזוכה בתחרות "מלך הג'ינגל" לשנת 2015 הוא אודי כגן עם הפרסומת לביטוח הלאומי. את התחרות מקיימת שפ"מ – הזכיין שמשווק ומוכר את זמן האוויר לפרסומות עבור רשתות קול ישראל. התשדיר זכה ב"מלך הג'ינגל" של חודש אוקטובר. טקס הענקת הפרסים יתקיים בימים הקרובים.
את התשדיר בכיכובם של כגן ושל נירית בלבן, ועם קריינותו של גיל קומר, הכין צוות בלפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) שכלל את איריס בראל (מנהלת לקוח), דבי שם טוב (אחראית תכנון ורכש רדיו), שרית יפת (מפיקה), אליאן גרמן (תקציבאית דיגיטל) ושלמה שלטון (ארט דירקטור). במקביל לרדיו, גם בטלוויזיה משודרים סרטוני פרסומת לביטוח הלאומי.
משפ"מ נמסר כי הבחירה בכגן, בלבן וקומר, "בשילוב קופי מבריק והומוריסטי לו היו שותפים איריס בראל, דבי שם טוב, שרית יפת, אליאן גרמן ושלמה שלטון, הביאה ללפ"מ את הזכייה בתחרות השנתית. התשדיר נבחר לזוכה השנתי מבין שורה של תשדירים שנבחרו במהלך כל אחד מבין חודשי השנה שעברה".
זו בהחלט הייתה השנה המטורפת של כגן, כוכב ארץ נהדרת וגב האומה, שמככב גם בסדרה החדש של עומרי גורדון ובסדרה אלישע של ערוץ הילדים, וכמובן – בסדרת הפרסומת המעולה של סלקום TV בדמותו של "משיח". רק לאחרונה פורסם בידיעות אחרונות כי חתם על חוזה טאלנט בזכיינית קשת, בסכום של 1.8 מיליון שקל לשנה וחצי, כ-100 אלף שקל בחודש, לאחר שגם ערוץ 10 היה במרדף אחריו.
בפרס השני זכה התשדיר של 'תפוחי בראשית' של משרד ענבר מרחב g ובמקום השלישי זכה תשדיר הרשות למלחמה בסמים משרד הפרסום מקאן.
תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ במתכונתה הנוכחית, החלה באפריל 2015 כשבכל חודש נבחר התשדיר המנצח שזיכה את הצוות בפרס חודשי. לשלב הגמר עלו כל התשדירים שזכו בתחרויות החודשיות, כשמתוכם נבחר "מלך הג'ינגל".
שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ, אמרה: " אני שמחה מאוד על הבחירה הראויה המוכיחה שהרדיו מהווה פלטפורמה מצוינת ליצירת תשדירים מבריקים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.פרסומת באמת נהדרת (ל"ת)תות 17/02/2016 15:51הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.סחטיין עליו (ל"ת)רן 16/02/2016 12:08הגב לתגובה זו1 0סגור