סניקרס
צילום: יח"צ

כל טעויות הפוטושופ במודעה אחת: הפרסומת המביכה של סניקרס - בעצם מבריקה

המודעה שפורסמה בעמוד האחורי של 'ספורטס אילוסטרייטד' לקחת את המשפט המנצח "אתה לא אתה כשאתה רעב" והציגה את "אם כל הפאדיחות" של עבודת פוטושופ
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה סניקרס פרסומת

הקו הפרסומי של מותג החטיפים סניקרס נחשב לאחד המבריקים שנהגו בשנים האחרונות. זו גם הסיבה שהחברה רצה איתו כבר מספר שנים באופן מוצלח למדי. "אתה לא אתה כשאתה רעב" הפך לסימן ההיכר הקריאייטיבי של החברה באמצעות שימוש פרזנטורים מוכרים כגון בטי וויט (בנות הזהב), ג'ואן קולינס, אייב ויגודה, לייזה מינלי, רובין וויליאמס, ארת'ה פרנקלין ורק לאחרונה באירוע הסופרבול עם ווילם דפו.  

 

מודעה חדשה של החברה לקחה את העניין צעד אחד קדימה, או הצידה, עם וריאציה משעשעת על המשפט המצליח. המודעה שפורסמה בעמוד האחורי של מהדורת בגדי הים של מגזין 'ספורטס אילוסטרייטד' הציגה את "אם כל הפאדיחות" של עבודת פוטושופ. במודעה נראית דוגמנית על רקע ים ושמיים כחולים שעוצבה כמו מודעת פרסומת מביכה כשהפוטושופיסט שעבד עליה הוא במקרה הטוב, חובבן כושל. 

אז לא בדיוק. במקום כוכבי קולנוע, בסניקרס החליטו להפוך את המעצב הגרפי של המודעה לכוכב הפרסומת בעצמו. על פי סניקרס, במודעה שולבו 11 טעויות פוטושופ (חפשו אותן) כשהכיתוב הנלווה אומר: "אמני פוטושופ מתבלבלים כשהם רעבים". ואפילו בשם המותג הוא התבלבל.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אפי 13/03/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    רעיון יצירתי במיוחד, התמונה הצחיקה אותי ועכשיו בא לי סניקרס... :)
  • 2.
    שבי 19/02/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    לכאורה אתה צודק, למעשה - ללא ה"טעויות" הם לא היו מגיעים לעוד כמה מיליוני צופים פוטנציאליים,..... לפני שמצביעים על אדם כאידיוט שוה לחשוה פעמיים אל למעזה אינו גאון שלא ירדנו לסוף דעתו - - - (ואני לא קובע שאלו טעויות או כונה - רק מעלה השערה)
  • 1.
    זו פרסומת של מפרסם גאון. (ל"ת)
    תום 18/02/2016 15:28
    הגב לתגובה זו