מחיר למייחצן: משרד הבינוי והשיכון סגר מכרז ליועצי תקשורת נבחרים בלבד
משרד הבינוי והשיכון מחפש בימים אלו אחר משרד לייעוץ תקשורתי שילווה אותו בקמפיין מחיר למשתכן. עם זאת, על פי הפרסום באתר יפעת מכרזים המכרז אינו פתוח לכל מתמודד שעומד בתנאי סף לפי דרישות המשרד אלא סגור ל-4 משרדים נבחרים שזכו ל"שרשרת חסינות" מטעם משרד הבינוי והשיכון תחת ההגדרה של פטור ממכרז.
המשרדים שזכו להיכנס לרשימת האיכות המצומצמת הם: פבליק אימג', גורן עמיר, דבי תקשורת ושלום תל אביב. הנימוק לבקשת הפטור ממכרז נרשם תחת הסעיף "יחסי אמון אישיים" ואושר על ידי ועדה מיוחדת בחשכ"ל (החשב הכללי) במשרד האוצר, להעסקת יועצי תקשורת.
ההיקף הכספי של פעילות הייעוץ התקשורתי עומדת על 200 אלף שקלים לתקופת התקשרות של שנה מפברואר 2016 עד לפברואר 2017. דהיינו, ריטיינר חודשי של כ-17 אלף שקל. בשבועות הקרובים צפוים המשרדים לקיים סדרת פגישות עם משרד הבינוי והשיכון שלאחריהן ייבחר המשרד הזוכה.
ממשרד הבינוי והשיכון נמסר בתגובה: "המשרד קיים הליך של פנייה לקבלת הצעות לפי תקנה 5 לתקנות חובת המכרזים, התשנ"ג- 1993. בהתאם לקבוע בתקנה 5(ה) לתקנות, נעשתה פניה למספר הצעות הבאות בחשבון. המשרדים אליהם פנה המשרד, הם כאלה אשר יש להם ניסיון ביעוץ תקשורת בפרויקטים בסדר גודל דומה בהיקף ובחשיבות לתכנית מחיר למשתכן".
- קמפיין חדש לאגודה למלחמה בסרטן: "בקיץ הקרוב כולם הולכים לסנן אותך"
- השתלטות: 68 מ-103 עבודות האפי עלו לגמר - 40% של מקאן
- 3.המכרז תפור הזוכה כבר נבחר (ל"ת)חיים 01/03/2016 11:41הגב לתגובה זו
- 2.דודו יחצ נדלן 26/02/2016 22:09הגב לתגובה זולכאורה זה נשמע וואו, לעשות יחצ למחיר למשתכן. וואו כמה עבודה, כל היום לשבור את הראש. בפועל כל מטאטא יורה! תספר ששר השיכון שתה תה במשרד וכל הכתבים ישר יפרסמו כל שטות. זה בסך הכל לכתוב הודעות לעיתונות שכל כתבי הנדל"ן ישר קופצים עליהן ובשביל זה לקבל 17,000 בחודש? . עבודה מאוד טכנית ולא מאתגרת לכן לא כל מה שנוצץ הוא זהב.
- 1.קומבינה 23/02/2016 11:16הגב לתגובה זווגם נראה כמו בדיחה...גיתם...יחסי ציבור של פעם, לא באמת רלוונטים. בקיצר....מחוברים נמאסתם