"מכבי שלום - מדברת מכבית": צפו באדיר מילר "מטריל" את מטופלי הקופה במוקד השיחות
השחקן, הכותב, הסטנאדפיסט והפרזנטור של קופת חולים מכבי - אדיר מילר - מוביל קמפיין רשת חדש שעלה היום (יום ב') לאוויר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. מילר הגיע למוקד השיחות הנכנסות של קופ"ח מכבי, שם תפס עמדה, גייס את יכולות האלתור שלו והטריל את מטופלי הקופה שהתקשרו לקבוע תור.
קמפיין הרשת שנועד לעורר מודעות ולקדם את השירותים הדיגיטליים של מכבי כולל סדרה של 5 סרטים וצפוי להישאר בגזרת הדיגיטל בלבד: יוטיוב, פייסבוק ובעיקר באנר וידאו באתרים המובילים.
מילר מגלם דמויות שונות בכל אחד מהסרטים ו"מחזיק" את הבדיחה עד הסוף בכל שיחה. לרגעים מסוימים עוברת במאזין/צופה מהצד תחושת מבוכה קלה כשאנחנו מבינים שהבדיחה היא על חשבון המטופל שרק רוצה שיעזרו לו לקבוע תור, והדבר האחרון שהוא מצפה לו, הוא הטירוף הלא צפוי של מילר. עם זאת, עם כל אחד מהמתקשרים ש"מככב" בסרטון נעשתה שיחת הבהרה בתום ההקלטה שבה אדיר מילר בעצמו הסביר להם כי מדובר בקמפיין הומוריסטי. בקופה מסבירים לאייס שהמתקשרים הבינו את העניין ולקחו זאת ברוח טובה ובהומור. עוד מסבירים בקופה כי המתקשרים קיבלו בסוף (כמובן) את השירות הראוי שלשמו התקשרו.
לדברי מנהלת השיווק הדיגיטלי של קופ"ח מכבי לילך בן ארצי-לוי: "קהל היעד שלנו בקמפיין הוא קהל צעיר שצורך מדיה דיגיטלית, ובגזרה זו אנו מתחרים מול סף גירוי גבוה. נתנו לאדיר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - לאלתר. הושבנו אותו במוקד הטלפוני שלנו והוא ענה לשיחות של לקוחות שמתקשרים, כאשר מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות למגוון השירותים הדיגיטליים של מכבי".
כפי שראינו לא מעט לאחרונה - גם הקמפיין הנוכחי של מכבי מצטרף למתקפת התוכן הדיגיטלי שהמותגים בישראל מאמצים אל קרבם ולמען האמת עושים זאת לא רע בכלל. מכבי, בהתאם למגמת התחזקות הדיגיטל שהשלים מהפך בשנת 2015 צפויה להגדיל את נתח הפעילות שלה בדיגיטל בעשרות אחוזים ב-2016.
למרות הנתון שמוכיח כי האפקטיביות של פרסומות קופות החולים אינו משמעותי - 1.7% בלבד מהמטופלים החליפו קופת חולים - במכבי מציינים כי מתוך אלו רוב העוברים עושים זאת באמצעות אתר הביטוח הלאומי ולא דרך הדואר. המשמעות היא שהקהל כבר שם ולכן מטבע הדברים גם נכון לדבר אליהם בפלטפורמה זו.
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן
קריאטיב: אבישי קשת, נעה קרן, חזקוש ישורון ואורי גנות
סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום
מנהלת סטודיו דיגיטל: רויטל ג'בקה קלאוס וצוות הסטודיו
מפיקה: אלה שרייר
סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב
מנהלת מחלקת מדיה דיגיטל: דנה דוד
מנהלת מדיה: יסמין סומך
סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק-אמיתי
פלנר: תומר כהן
מנהלת סטודיו: פיי רוס וצוות הסטודיו
סמנכ"לית לקוחות: שירלי לוגסי
סופרוייזרית: ענבר גולדשטיין
תקציבאים: גל לויים ודרור עסיס
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
25.נו באמת החולים הם שחקנים זה שקוף (ל"ת)ששון החצילון 28/02/2016 15:04הגב לתגובה זו0 2סגור
-
24.גרוע גרוע גרוע לאלתר הוא לא יודע "הפרסומת" פשוט מביכהמיקי 25/02/2016 12:45הגב לתגובה זו1 2זה לא הומור שחור, הומור שחור יש בפרסומת של מכבי אחרת (הבירה) ושם זה פשוט מעולה, פה זה פשוט הומור של ילדים בגן ועוד על חשבון הלקוחות... ביזיון איוםסגור
-
23.חסרי חוש הומור שכמותכםבלה בלה 25/02/2016 00:29הגב לתגובה זו1 2מגיבים טיפשים. קצת הומור לא יזיק לכם אבל אתם שקועים כל היום בלהתלונן על כל דבר ולקטר בלי סוף. אף אחד לא מת ממתיחה קטנהסגור
-
22.במקום לבזבז כסף על הפרסום, תדאגו לעובדים שלכם לקרנות ההשתלמות (ל"ת)אורית 24/02/2016 23:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
21.איפה הסרטון של הרוסיה? (ל"ת)מינה 24/02/2016 23:59הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
20.מבויים באופן פתטי (ל"ת)רועי 24/02/2016 17:43הגב לתגובה זו0 4סגור
-
19.אדיר מילראזרח ישראלי 24/02/2016 15:32הגב לתגובה זו2 1אדיר מילר בדרך כלל מצחיק אותי הוא שחקן מצוין עם חוש הומור נפלא. הפעם ממש לא צחקתי. החיקוי של רפי גינת עלוב ביותר וממש לא מתקרב לאמיתי. לא ברור לי מה מטרת הקמפיין הזה שלא רק לא גורם לי לרצות להיות לקוח של מכבי אני יכול להגיד שאם הייתי לקוח של מכבי ובמיוחד אם הייתי נתקל במתיחה עלובה כזו הייתי עושה הכל כדי לעזוב את הקופה הזאת. תתבגרו כברסגור
-
18.לא מצליח להביןמנחם 24/02/2016 14:09הגב לתגובה זו3 1למה? למה אתם עושים את זה? זה פוגע בלקוח, זה פוגע במכבי זה פוגע במשרד הפרסום. זה אפילו לא קורע, כמו שכתבו פה, זה מצחיק לפרקים מאד מסויימים. חבל.סגור
-
17.אז זה מצחיק כאשר אדם חולה מתקשר ובמקום לעזור עושים ממנו אידיוט? בושה למכבי. נרא (ל"ת)מבוטחת מכבי 24/02/2016 12:18הגב לתגובה זו7 1סגור
-
16.תחושת מבוכה כשצופים (ל"ת)ליאור 24/02/2016 12:01הגב לתגובה זו2 2סגור
-
15.לא נעים לי לצפות בזהאחד 24/02/2016 10:42הגב לתגובה זו8 1יופי בואו נצחק על רוסיה שמתקשרת או מישהי שיש לה בעיה בעור. פיגור ברמותסגור
-
14.איזה ביזבוז כסףאיזה ביזבוז כסף 24/02/2016 10:25הגב לתגובה זו6 1במקום לבזבז כסף על סטנדאפ דיגיטלי - תבליטו במה אתם טובים מהאחרים . הדבר היחידי שהסרטון הזה גורם לי זה ללכת להופעה של אדיר מילר .סגור
-
13.חרם על מכביחיים 24/02/2016 10:06הגב לתגובה זו5 1אז מכבי מודה שהיא רוצה למשוך לקוחות צעירים באמצעות בדיחות גזעניות? מגניב.סגור
-
12.מי שאיפשר את זה אידיוט (ל"ת)רופא 24/02/2016 00:55הגב לתגובה זו13 1סגור
-
11.הברקה של פרסום יהושועמיכל 23/02/2016 20:54הגב לתגובה זו1 11ענק , אדיר כמו אדיר ענק והרעיון - אין מילים מטורף ! שאפו למשרד הפרסוםסגור
-
10.מבריק! (ל"ת)ששון 23/02/2016 20:20הגב לתגובה זו0 6סגור
-
9.קורעאנונימית 23/02/2016 18:11הגב לתגובה זו6 8בכיתי מרוב צחוקסגור
-
8.אדיר מילר מבריק ברמה בינ״ל...ימי 23/02/2016 17:46הגב לתגובה זו5 8מכבי צריכים לנשק לו את הרגלייםסגור
-
הפעם הוא לא הבריק (ל"ת)אזרח ישראלי 24/02/2016 15:33הגב לתגובה זו2 4סגור
-
7.האיש גאוןרונן 23/02/2016 16:16הגב לתגובה זו7 8אחד המצחיקים:) ולכל האנשים בלי חוש הומור שמגיבים פה, תפסיקו תמיד לחפש את הרע בכל דבר, פשוט תצחקו קצת, זה בריאסגור
-
האיש גאון. ואתה מטומטם. (ל"ת)רמי 23/02/2016 16:57הגב לתגובה זו3 4סגור
-
6.ענק אדיר מילר ענקקקאודי 23/02/2016 16:14הגב לתגובה זו5 5קורכסגור
-
5.כל חראמאיה 23/02/2016 16:07הגב לתגובה זו1 1עם השם יהושוע על זה משמח אותיסגור
-
4.חחח חזק (ל"ת)ASDF 23/02/2016 15:58הגב לתגובה זו3 2סגור
-
3.מעליברע 23/02/2016 15:33הגב לתגובה זו8 1ולא מוסריסגור
-
2.מביך ממשגיא 23/02/2016 14:49הגב לתגובה זו14 7אם היה עונה לי אדיר כשאני רוצה להזמין רופא הייתי עובר קופה. בדיחה חלשה על חשבון המבוטחיםסגור
-
1.רגע, לא הבנתיסופי 23/02/2016 14:32הגב לתגובה זו18 5אתם מנסים לשכנע אותי לעבור לקופת החולים שלכם עם השירות המעולה, באמצעות סרטון בו אנשים מתקשרים לעבור אליכם ובמקום לתת להם תשובות - צוחקים על המבטא הרוסי שלהם?סגור
-
לא.פאן 24/02/2016 14:04הגב לתגובה זו3 0הם מנסים לגרום ללקוחות לעבור לשירותי הדיגיטל של מכבי, באמצעות הגחכת המוקדים הטלפוניים ושלא צריך לעבור דרכם יותר. קול אה?סגור