"מכבי שלום - מדברת מכבית": צפו באדיר מילר "מטריל" את מטופלי הקופה במוקד השיחות

הפרזנטור, השחקן, הכותב והסטנדאפיסט תפס עמדה במוקד השיחות של מכבי וענה ללקוחות שניסו לקבוע תור. מכבי: "קהל היעד שלנו בקמפיין הוא קהל צעיר שצורך מדיה דיגיטלית, ובגזרה זו אנו מתחרים מול סף גירוי גבוה"
 | 

השחקן, הכותב, הסטנאדפיסט והפרזנטור של קופת חולים מכבי - אדיר מילר - מוביל קמפיין רשת חדש שעלה היום (יום ב') לאוויר באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. מילר הגיע למוקד השיחות הנכנסות של קופ"ח מכבי, שם תפס עמדה, גייס את יכולות האלתור שלו והטריל את מטופלי הקופה שהתקשרו לקבוע תור. 

קמפיין הרשת שנועד לעורר מודעות ולקדם את השירותים הדיגיטליים של מכבי כולל סדרה של 5 סרטים וצפוי להישאר בגזרת הדיגיטל בלבד: יוטיוב, פייסבוק ובעיקר באנר וידאו באתרים המובילים.

מילר מגלם דמויות שונות בכל אחד מהסרטים ו"מחזיק" את הבדיחה עד הסוף בכל שיחה. לרגעים מסוימים עוברת במאזין/צופה מהצד תחושת מבוכה קלה כשאנחנו מבינים שהבדיחה היא על חשבון המטופל שרק רוצה שיעזרו לו לקבוע תור, והדבר האחרון שהוא מצפה לו, הוא הטירוף הלא צפוי של מילר. עם זאת, עם כל אחד מהמתקשרים ש"מככב" בסרטון נעשתה שיחת הבהרה בתום ההקלטה שבה אדיר מילר בעצמו הסביר להם כי מדובר בקמפיין הומוריסטי. בקופה מסבירים לאייס שהמתקשרים הבינו את העניין ולקחו זאת ברוח טובה ובהומור. עוד מסבירים בקופה כי המתקשרים קיבלו בסוף (כמובן) את השירות הראוי שלשמו התקשרו.    

כותרת ראשית

- כל הכותרות


 

 

 

 


 

לדברי מנהלת השיווק הדיגיטלי של קופ"ח מכבי לילך בן ארצי-לוי: "קהל היעד שלנו בקמפיין הוא קהל צעיר שצורך מדיה דיגיטלית, ובגזרה זו אנו מתחרים מול סף גירוי גבוה. נתנו לאדיר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב - לאלתר. הושבנו אותו במוקד הטלפוני שלנו והוא ענה לשיחות של לקוחות שמתקשרים, כאשר מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות למגוון השירותים הדיגיטליים של מכבי".

כפי שראינו לא מעט לאחרונה - גם הקמפיין הנוכחי של מכבי מצטרף למתקפת התוכן הדיגיטלי שהמותגים בישראל מאמצים אל קרבם ולמען האמת עושים זאת לא רע בכלל. מכבי, בהתאם למגמת התחזקות הדיגיטל שהשלים מהפך בשנת 2015 צפויה להגדיל את נתח הפעילות שלה בדיגיטל בעשרות אחוזים ב-2016. 

למרות הנתון שמוכיח כי האפקטיביות של פרסומות קופות החולים אינו משמעותי - 1.7% בלבד מהמטופלים החליפו קופת חולים - במכבי מציינים כי מתוך אלו רוב העוברים עושים זאת באמצעות אתר הביטוח הלאומי ולא דרך הדואר. המשמעות היא שהקהל כבר שם ולכן מטבע הדברים גם נכון לדבר אליהם בפלטפורמה זו. 


קרדיטים:
סמנכ"ל קריאטיב: מאיה שרן
קריאטיב: אבישי קשת, נעה קרן, חזקוש ישורון ואורי גנות
סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום
מנהלת סטודיו דיגיטל: רויטל ג'בקה קלאוס וצוות הסטודיו
מפיקה: אלה שרייר
סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב
מנהלת מחלקת מדיה דיגיטל: דנה דוד
מנהלת מדיה: יסמין סומך
סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק-אמיתי
פלנר: תומר כהן
מנהלת סטודיו: פיי רוס וצוות הסטודיו
סמנכ"לית לקוחות: שירלי לוגסי
סופרוייזרית: ענבר גולדשטיין
תקציבאים: גל לויים ודרור עסיס


תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    נו באמת החולים הם שחקנים זה שקוף (ל"ת)
    ששון החצילון 28/02/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    גרוע גרוע גרוע לאלתר הוא לא יודע "הפרסומת" פשוט מביכה
    מיקי 25/02/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה לא הומור שחור, הומור שחור יש בפרסומת של מכבי אחרת (הבירה) ושם זה פשוט מעולה, פה זה פשוט הומור של ילדים בגן ועוד על חשבון הלקוחות... ביזיון איום
    סגור
  • 23.
    חסרי חוש הומור שכמותכם
    בלה בלה 25/02/2016 00:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מגיבים טיפשים. קצת הומור לא יזיק לכם אבל אתם שקועים כל היום בלהתלונן על כל דבר ולקטר בלי סוף. אף אחד לא מת ממתיחה קטנה
    סגור
  • 22.
    במקום לבזבז כסף על הפרסום, תדאגו לעובדים שלכם לקרנות ההשתלמות (ל"ת)
    אורית 24/02/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    איפה הסרטון של הרוסיה? (ל"ת)
    מינה 24/02/2016 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    מבויים באופן פתטי (ל"ת)
    רועי 24/02/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 19.
    אדיר מילר
    אזרח ישראלי 24/02/2016 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אדיר מילר בדרך כלל מצחיק אותי הוא שחקן מצוין עם חוש הומור נפלא. הפעם ממש לא צחקתי. החיקוי של רפי גינת עלוב ביותר וממש לא מתקרב לאמיתי. לא ברור לי מה מטרת הקמפיין הזה שלא רק לא גורם לי לרצות להיות לקוח של מכבי אני יכול להגיד שאם הייתי לקוח של מכבי ובמיוחד אם הייתי נתקל במתיחה עלובה כזו הייתי עושה הכל כדי לעזוב את הקופה הזאת. תתבגרו כבר
    סגור
  • 18.
    לא מצליח להבין
    מנחם 24/02/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה? למה אתם עושים את זה? זה פוגע בלקוח, זה פוגע במכבי זה פוגע במשרד הפרסום. זה אפילו לא קורע, כמו שכתבו פה, זה מצחיק לפרקים מאד מסויימים. חבל.
    סגור
  • 17.
    אז זה מצחיק כאשר אדם חולה מתקשר ובמקום לעזור עושים ממנו אידיוט? בושה למכבי. נרא (ל"ת)
    מבוטחת מכבי 24/02/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 16.
    תחושת מבוכה כשצופים (ל"ת)
    ליאור 24/02/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    לא נעים לי לצפות בזה
    אחד 24/02/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יופי בואו נצחק על רוסיה שמתקשרת או מישהי שיש לה בעיה בעור. פיגור ברמות
    סגור
  • 14.
    איזה ביזבוז כסף
    איזה ביזבוז כסף 24/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    במקום לבזבז כסף על סטנדאפ דיגיטלי - תבליטו במה אתם טובים מהאחרים . הדבר היחידי שהסרטון הזה גורם לי זה ללכת להופעה של אדיר מילר .
    סגור
  • 13.
    חרם על מכבי
    חיים 24/02/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אז מכבי מודה שהיא רוצה למשוך לקוחות צעירים באמצעות בדיחות גזעניות? מגניב.
    סגור
  • 12.
    מי שאיפשר את זה אידיוט (ל"ת)
    רופא 24/02/2016 00:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 11.
    הברקה של פרסום יהושוע
    מיכל 23/02/2016 20:54
    הגב לתגובה זו
    1 11
    ענק , אדיר כמו אדיר ענק והרעיון - אין מילים מטורף ! שאפו למשרד הפרסום
    סגור
  • 10.
    מבריק! (ל"ת)
    ששון 23/02/2016 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 9.
    קורע
    אנונימית 23/02/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    6 8
    בכיתי מרוב צחוק
    סגור
  • 8.
    אדיר מילר מבריק ברמה בינ״ל...
    ימי 23/02/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מכבי צריכים לנשק לו את הרגליים
    סגור
  • הפעם הוא לא הבריק (ל"ת)
    אזרח ישראלי 24/02/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 7.
    האיש גאון
    רונן 23/02/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 8
    אחד המצחיקים:) ולכל האנשים בלי חוש הומור שמגיבים פה, תפסיקו תמיד לחפש את הרע בכל דבר, פשוט תצחקו קצת, זה בריא
    סגור
  • האיש גאון. ואתה מטומטם. (ל"ת)
    רמי 23/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 6.
    ענק אדיר מילר ענקקק
    אודי 23/02/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    5 5
    קורכ
    סגור
  • 5.
    כל חרא
    מאיה 23/02/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עם השם יהושוע על זה משמח אותי
    סגור
  • 4.
    חחח חזק (ל"ת)
    ASDF 23/02/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    מעליב
    רע 23/02/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ולא מוסרי
    סגור
  • 2.
    מביך ממש
    גיא 23/02/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    14 7
    אם היה עונה לי אדיר כשאני רוצה להזמין רופא הייתי עובר קופה. בדיחה חלשה על חשבון המבוטחים
    סגור
  • 1.
    רגע, לא הבנתי
    סופי 23/02/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    18 5
    אתם מנסים לשכנע אותי לעבור לקופת החולים שלכם עם השירות המעולה, באמצעות סרטון בו אנשים מתקשרים לעבור אליכם ובמקום לתת להם תשובות - צוחקים על המבטא הרוסי שלהם?
    סגור
  • לא.
    פאן 24/02/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הם מנסים לגרום ללקוחות לעבור לשירותי הדיגיטל של מכבי, באמצעות הגחכת המוקדים הטלפוניים ושלא צריך לעבור דרכם יותר. קול אה?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות