
לראשונה בקמפיין: 'שביט וזהו' יטפל בתקציב הפרסום של מותג הטונה 'פילטונה'
משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט יטפל בתקציב הפרסום של מותג הטונה פילטונה. עבור יצרנית הטונה מדובר בקמפיין ראשון אי פעם, ולפי הערכות מדובר בהשקעה של כמיליון שקל שתכלול גם הופעה בטלוויזיה.
'פילטונה' שהוקמה בשנת 2004 על ידי התעשיין קובי כהן נחשבת לאחת המוצלחות והטעימות על פי מבחני טעם אובייקטיביים. לדברי אורי-שי לוי, מנכ"ל החברה: "פילטונה היא חברה ותיקה ואחת מיצרניות הטונה המובילות בישראל. אף על פי כן, מסקרים שערכנו עלה כי קהל הצרכנים, אשר מאוד אוהב את הטונה שלנו, לא עושה את הקישור בין המוצר לבין שם המותג, ולכן החלטנו לצאת לקמפיין פרסום ייחודי שמטרתו היא יצירת קישור זה. מדובר בקמפיין הפרסום הראשון של החברה ואנו נרגשים לקראת עלייתו לאוויר".
אסי שביט, בעלי משרד הפרסום: "אנחנו גאים לקבל את תקציב הפרסום של 'פילטונה'. מדובר בחברה ותיקה, בעלת מוניטין נהדר וחשיבה יצירתית. לרשות משרדנו עומד ניסיון רב אשר נצבר במהלך טיפול בלקוחות בעלי תקציבים דומים ואני בטוח שהקמפיין החדש יהווה נקודת מפנה בכל הקשור לפעילות של החברה".
- 5.אורי 03/03/2016 10:32הגב לתגובה זותאמרו מה שתאמרו - אסי שביט הוא אחד (אם לא היחיד) מהפרסומאים הישרים,המוכשרים והמקצועיים ביותר בישראל. אסי עובד מבוקר עד לילה עבור תוצאות ללקוחותיו ולא עבור הגדלת עמלות מדיה כאלו ואחרות. אסי - מברוק ענק, מגיע לך!!! תוצאות של המון עבודה קשה!! כן ירבו!
- 4.טונה.... וזהו (ל"ת)סנופי 02/03/2016 18:57הגב לתגובה זו
- 3.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)דייויד 02/03/2016 15:55הגב לתגובה זו
- 2.אסי שביט חי על שימורים (ל"ת)דינמו-מטר 02/03/2016 14:12הגב לתגובה זו
- 1.משהו מסריח בסיפור הזה (ל"ת)דייג 02/03/2016 12:14הגב לתגובה זו