
כאילו חובבני, אבל מבריק: בקליק לא מתאמצים - אז "גונבים" פרסומות של אחרים
דברים מעניינים קורים בגזרת הפרסום של קליק. לאחר ש"חטפו" את הפרזנטור של דומינו'ס פיצה, במהלך פרסום-שיווק משותף ל-2 המותגים, ממשיך מותג החטיפים עם יציאה בלתי שגרתית נוספת, והפעם הוא "מטריל" פרסומות למוצרי צריכה ומלביש עליהן פרסומת של קליק, בלוק מחתרתי, עם דיבוב מצחיק.
הקונספט שמוביל את המהלך החדש של קליק טוען ש"כשזה טעים לא צריך להתאמץ ולהפיק פרסומת משלך". בתחילת הסרטון נאמר "לא מעניין אתכם פרסומות אז לא השקענו..." עם זאת, למרות הסגנון המחתרתי ומן הסתם בעיקר כדי לא להתמודד עם סוגיות משפטיות, סרטי הפרסומות המקוריים שלכאורה "נחטפו" על ידי המותג הופקו בצורה מלאה על ידי משרד הפרסום של קליק גרייט דיגיטל, וצולמו במיוחד עבור המהלך כך שייראו זהים לפרסומות גנריות מוכרות.
המהלך המיועד לקהל בני הנוער יעלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל, לאחר שנים שבהן קליק עלה בטלווזיה כמדיום עיקרי. הפעילות הדיגיטלית תעלה בעמוד הפייסבוק של קליק המונה כ-150 אלף חברים. שני סרטי הקמפיין הראשונים: סרט אבקת הכביסה וסרט משחת השיניים יעלו היום יחד עם "טיילים" מוצריים לשתי ההשקות המוצריות החדשות של קליק: קראנצ' ואצבעות.
מצפייה ב-2 הפרסומות שעולות היום לאוויר אפשר לומר שאם קליק מכוון לבני הנוער שמתנערים מכל נסיון מזויף לדחוף להם מוצר כלשהו - אז הם בדיוק על המשבצת הנכונה. למרות שגם כאן מדובר בפרסומאים שעבדו קשה כדי להיות "מאגניבים" במידה הנכונה - הסרטים מצחיקים, עם חוש הומור ננונסאנסי, כשתמונה של הקליק מצליחה-לא מצליחה לכסות את המותג האמיתי (לכאורה), מה שמשווה לסרטון נראות של סרטון ביתי שהוכן על ידי נער בהפקה ביתית ומשם נשלח לקבוצת וואטסאפ של החבר'ה.
ואם ההומור והדיבוב נראים לכם דומה למשהו מוכר, אתם לא טועים. רוח הקמפיין, עם הטקסטים השטותיים והקריינות שלא מצליחה להחזיק משפט בלי להתפקע מצחוק באמצע מזכירה מאוד את זו של האחים אמיר ובן שעומדים מאחורי סדרת סרטי הרשת המצחיקים 'דיבוב מצחיק' בכיכבוה של "תפרחת" ודמויות נוספות.
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- הרייטינג לא משקר: חדשות 12 שומרת על הפסגה, ערוץ 14 לא מצליח להתרומם
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
קרדיטים מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס משרד הפרסום: גרייט דיגיטל מנכ"ל גיא סעד סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג קופירייטר בכיר: אילן ירוחם ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי קופרייטר: נמרוד עמית ארט: רייצ'ל שניידר מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן מנהל תוכן: אליאב מנדלסון סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר פלנר : רן שלהבי ניהול לקוח: נטע מגן וכרמל רם תקציבאי: הד עינב חברת הפקה: אוג במאי: ישי קרני סאונד: סאונד האוס יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי
- 10.בני 07/03/2016 12:40הגב לתגובה זואז מעתיקים מהאינטרנט.
- 9.זה א-דיר! (ל"ת)אדם 07/03/2016 08:46הגב לתגובה זו
- 8.ד' 06/03/2016 22:39הגב לתגובה זודיבוב מצחיק מפילים..קורעים מצחוק החיקוי הזה לא מתקרב לזה בשום צורה
- 7.מיכאל 06/03/2016 19:10הגב לתגובה זואליאב אללוף
- 6.מיכל 06/03/2016 16:21הגב לתגובה זומקורי רי ומפתה לטעום ממנו הרעיון שקליק טעים יותר ממשחת שיניים בלי לגעת בהם יוצר עניין כיוון שכל ילד חייב לצחצח שיניים .
- 5.חחחחחחחחחח (ל"ת)יוסף 06/03/2016 16:16הגב לתגובה זו
- 4.מיכל 06/03/2016 16:14הגב לתגובה זומקורי ומפתה לטעום ממנו
- 3.פספוס 06/03/2016 15:50הגב לתגובה זואפשר בקלות לעשות את הפרסומת פחות מודעת לעצמה ולהשיג את אותה המטרה עם יותר צחוקים.
- 2.משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)נועם 06/03/2016 15:09הגב לתגובה זו
- 1.משו משו 06/03/2016 15:02הגב לתגובה זוהסלוגן מניו-פארם הביצוע מדיבוב מצחיק
- רועי 07/03/2016 16:16הגב לתגובה זוNot so great