שברולט ספארק
צילום: יח"צ
TV

אנשים אמיתיים - מוכרים מכוניות? שברולט עולה בקמפיין 'קבוצות מיקוד' חדש לספארק

הקמפיין החדש הוא במסגרת השפה הבינלאומית של שברולט ביותר מ-30 מדינות מסביב לעולם. "אנשים יושבים בערב לראות ריאליטי, לא פרסומות. שברולט השכילו להבין את זה והחליטו 'טו קאט דה בולשיט'"
משה בנימין | (2)

לאחר שהופיע בקמפיין האחרון של מיצובישי פאג'רו, טרנד האנשים האמיתיים קופץ לבקר גם במותג הרכב שברולט, בקמפיין החדש לדגם הספארק. פרסומת חדשה למותג באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן מציגה קונספט של "אנשים אמיתיים - לא שחקנים" שמצולמים במתכונת של מעין קבוצת מיקוד שבסופה הפתעה.

הקמפיין החדש של ראובני פרידן מתחבר לשפה הבינלאומית של שברולט ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם. סדרת הסרטונים מציגה קבוצת אנשים כמדגם שאמור לייצג רבדים שונים באוכלוסיית המדינה. קבוצת האנשים מובלת לחדר שבו מתנהל דיון בנושא מסוים שלא קשור למותג עצמו. בסופו של הדיון מתקבלת תובנה, אשר מתקשרת לדגמים החדשים של שברולט והאפשרויות שהם מציעים ללקוח, כמו חיבוריות מתקדמת למכשירי טלפון חכמים, או עוצמת מנוע.

 

גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות : "הצרכן הפך מחוכם יותר ולמד לקרוא בין השורות. זאת הסיבה שהחלטנו להתחבר לשפה הגלובלית של שברולט, שהביאה לצמיחה של המותג בארה"ב, ולבדוק כיצד אנשים אמתיים יגיבו כשהם ייחשפו לדגמים החדשים של שברולט, בלי מניפולציות שיווקיות, כל האמת, ישירות אל המצלמה, ממש כמו הגולש שמגיב בפייסבוק".

זיו קורן, מנכ"ל משותף בראובני פרידן IPG: "אנשים יושבים בערב לראות ריאליטי, לא פרסומות. עוד ועוד רכבים חולפים להם בפרסומות על המסך, למישהו יש מושג איזה רכב זה היה? מישהו שם לב? שברולט השכילו להבין את זה והחליטו 'טו קאט דה בולשיט'. במקום שהמותג ידבר על עצמו, ניתן לאנשים אמיתיים לדבר עליו. במקום עוד פרסומת, ניצור תוכן מלהיב ומבודל, נעשה ניסויים משעשעים ומפתיעים, ניתן לצרכן ערך וחוויה. ברמה המקצועית והאישית, התמזל מזלנו לקחת חלק באחד הקמפיינים המצליחים בעולם ולעבוד לצד המקצוענים הגדולים בעולם ולקבל רוח גבית מלקוח שלקח על עצמו למצוא דרכים חדשות לליבו של הצרכן".  

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איתי 20/03/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    מנסים להציג "אנשים אמיתיים" ובסוף מה מקבלים? דוגמנים ושחקנים. אין לי ספק שכל אחד ואחד מהם חתום בסוכנות טאלנטים כלשהי. לא מתאים, רוצים אנשים אמיתיים אז תביאו את המוכר מהקיוסק, את הנהג מגט טקסי ואת ההיא שעוברת בבניין כל בוקר משרד-משרד לחלק סנדויצ'ים. העניין הוא שאלו לעולם לא יתגודדו בפליאה סביב פלא הבריאה המכונה ספארק אלא במקרה הטוב ישמעו שיש לזה הרבה כוח סוס ויגידו "אה, סבבה. עדיין קופסת טונה עם גלגלים." וזה חברים לא מצטלם משהו
  • 1.
    רחל 18/03/2016 21:01
    הגב לתגובה זו
    אני חושבת שהפרסומת מקסימה ושונה! לא עוד אחת שאנחנו כבר רגילים ומאוסים מלראות! אהבתי!