
דייט ב-NY: אלאב הורוביץ יוזמת הטק-דייט מונתה למנהלת חדשנות במקאן העולמית
מישראל לתפוח הגדול - אלאב הורוביץ, סמנכ"ל לקוחות במקאן תל אביב ומי שייסדה וניהלה בשנים האחרונות את אירועי הטק-דייט קוצרת את פירות ההשקעה ועוברת לניו יורק שם תשמש כמנהלת חדשנות ברשת מקאן העולמית - Global Innovation Director.
אירוע הטק-דייט הראשון בישראל אותו ניהלה הורוביץ התקיים בספטמבר 2013 במשרדי מקאן תל אביב. במסגרת האירוע חיבר המשרד בין סטארטאפים ישראלים למותגים כגון נסטלה, רקיט-בנקיזר, Zurich insurance ועוד. במסגרת האירוע הוזמנו יזמי סטארט-אפ מעולמות הטכנולוגיה להציג את מרכולתם בפני מנהלי השיווק ונציגי המפרסמים במטרה להביא לשיתופי פעולה מסחריים.
עם המעבר למקאן העולמית הורוביץ תנהל ותפתח תכניות חדשנות ללקוחות מקאן בעולם וכן תייצר קהילת שותפים טכנולוגיים, בדגש על סטארטאפים ישראליים. במסגרת זאת, הרשת העולמית תבקש לספק ידע, כלים וחידושים טכנולוגיים עבור עובדי מקאן בכלל ואנשי הקרייאטיב של מקאן בפרט. עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "הטייק-דייט הוא חלק חשוב בהצעת הערך של מקאן עבור לקוחותיה. לאחר ההצלחה של הטייק-דייט פה בישראל, אלאב עוברת להוביל אותו עבור לקוחות מקאן בעולם. אין לי ספק שהיא תעשה זאת בהצלחה רבה".
- 23.רווית 27/03/2016 23:26הגב לתגובה זובדיחה מהלכת + ישראבלוף = אלאב
- 22.גרבר 24/03/2016 12:43הגב לתגובה זוחברים, חבל על כל הקנאה המיותרת.. אלאב קבלה ביושר ובעבודה קשה (שלא נמדדת בחנפנות ע-ל למנהלים בתוך מקאן ת"א..כמו שרובכם עושים) יצרה קשרים בעולם, ארגנה כנסים סופר ומוצלחים ובום (!!!) היא קבלה הצעה שרובכם רק יכולים להזיל עליה ריר.. אז מי הבלוף כאן?!
- 21.בכיר בתעשייה 22/03/2016 14:03הגב לתגובה זואלאב באמת לא עשתה כלום בתעשיה וזה ידוע לכל מי שנמצא בשוק, היא לא ניהלה לקוח או אנשים או כלום. לאנשים במקאן לא היה ברור מה היא עושה כשהיא באה בבוקר, היא בטח אמרה לעצמה שכולם מקנאים בה ולכן אף אחד לא מעריך אותה. רוב האנשים במקאן או יוניברסל לא סובלים אותה ובעיקר לא מעריכים אותה. כל זה טוב ויפה אבל למה מקאן נתנו לבן אדם שלא מביא ערך או אפילו אגורה שחוקה לקדם את עצמו במשך שנים על שנים ? האם מקאן הפכו להסתדרות ? איפה לקדם את אנשים הטובים מהם לא חסר שם ? למה כל הנשים המדהימות שם לא קיבלו הזדמנות בכלל ואלאב שהיא הקומבינה של הקומבינה התקדמה על חשבון כולם ועוד מפרגנים לה על זה ? בושה למקאן, אלאב לא אשמה היא עשתה את הכי טוב בעיניה עם הכישורים המוגבלים ו-0 ניסיון שיש לה בתחום
- 20.איזו פצצה (ל"ת)שימי ברגר 22/03/2016 11:39הגב לתגובה זו
- 19.יופי , יש לי נכס להשכיר בניורק (ל"ת)נמרוד ברק 22/03/2016 11:38הגב לתגובה זו
- 18.את גאווה גדולה (ל"ת)אלאב הורוביץ 22/03/2016 08:25הגב לתגובה זו
- 17.אבנר 22/03/2016 02:22הגב לתגובה זואף אחד שם לא יודע כלום, לא למד לכתוב קוד, לא קרא מאמר על ממשקי משתמש ולא עשה כלום בחייו, פשוט כלום. אוויר ביחד עם אוויר. אף סטארטאפ לא התרומם בגלל שאיזה בימבו ממשרד פרסום לקחה אותו יד ביד לאיזה לקוח שבכלל מנסה למכור איזה שטות אחרת, לא אובר, לא פייסבוק ולא פיי-פאל. תנו ליזמים לפתח ולמצוא משקיעים ובינתיים תקחו את הלקוחות לאכול בקנטינה.
- 16.אלאב 22/03/2016 00:32הגב לתגובה זואלאב- העמדת פנים אחת גדולה. הדבר היחיד שהבחורה יודעת לעשות זה לשווק ולקדם את עצמה ולטפס על גבם של אחרים. לא מחזיקה בשום כישורים ובשום יכולות. סמנכלית לקוחות במקאן עאלק. שמישהו יבדוק מתי הפעם האחרונה שהיא הפציעה במשרד או ״ניהלה״ לקוח. לא היה מעולם. טוב שעזבה תבנייין
- 15.ורשבסקי 21/03/2016 20:40הגב לתגובה זותותחית אמיתית
- 14.חכמה אבל רעעעעה - לא נתגעגע ולא תחסרי (ל"ת)יאק 21/03/2016 20:39הגב לתגובה זו
- 13.מפרגנת 21/03/2016 19:11הגב לתגובה זואלאב היא אחת מאנשי המקצוע היחידים בתעשיה הזו שבאמת יודעים להבין את הצרכים של 2 הצדדים, גם של המותגים וגם של הסטארטאפים ובאמת להצליח לתת שם הצעת ערך ל2 הכיוונים. תכונה נדירה ביותר בעולם שרגילים לעשות בו רק גימיקים ל'קאן'. בהצלחה רבה לך!
- 12.מפרגנת 21/03/2016 18:52הגב לתגובה זואלאב היא מאנשי המקצוע הבודדים שיודעים באמת לחבר בין מותגים לסטארטאפים ולא נותנת הצעות חסרות ערך כמו רוב 'המבינים' שמחפשים רק גימיקים ל'קאן' אלא תכלס מבינה גם מטרות שיווקיות. בהצלחה לך!
- 11.אירית 21/03/2016 16:38הגב לתגובה זולדעתי מדובר באחת הנשים הנוראיות והלא נחמדות בתעשייה ויצא לי לעבוד איתה, צעקנית ביותר,נצלנית ומתנשאת
- 10.מוכשרת בטירוף! מגיע לה את כל הפרגון בעולם! (ל"ת)חברה בבורד 21/03/2016 16:36הגב לתגובה זו
- 9.לקוח לשעבר 21/03/2016 16:05הגב לתגובה זולחבר בין מיזמים למפרסמים זה סקסי אבל נדרש יותר מרק להכיר אושיות בתעשייה ולעשות אירועים שנשמעים ומצטלמים מצויין. זו הסיבה שבדר"כ הלקוחות מקבלים פתרונות לא רלוונטיים רק כי זה נשמע מגניב או עושים הרבה יח"צ סביב פרוייקטון חביב אך נטול כל ערך עסקי. כדי להביא ערך אמיתי נדרשת הבנה שיווקית עמוקה - לא משהו שניתן למצוא בקלות באווירת הצלופן בסוכנויות. שהיה בהצלחה!
- 8.צ'ורוס האלופה! :) (ל"ת)את יודעת מי 21/03/2016 15:20הגב לתגובה זו
- 7.שאחרון יכבה ארת האור שם טוב? (ל"ת)משיח לא בא 21/03/2016 13:56הגב לתגובה זו
- 6.אסתר 21/03/2016 13:20הגב לתגובה זווחשבתי וואו איזה יופי מנהלת חשבונות כבוד.
- 5.בלונדי 21/03/2016 13:18הגב לתגובה זוכל הכבוד, תותחית!! תל אביב כבר מזמן קטנה עלייך
- 4.תו-תחית! (ל"ת)סיגריה?! 21/03/2016 13:06הגב לתגובה זו
- 3.מומינים 21/03/2016 12:21הגב לתגובה זותותחית על-חלל! בחורה מקסימה עם יחסי אנוש ל פ נ י ם! כן ירבו.
- 2.אחת שצולעת 21/03/2016 12:17הגב לתגובה זואבל למה עכשיו? אופיר הרגע היה פה!
- 1.דניאלה 21/03/2016 11:43הגב לתגובה זואחת הבנות המוכרות ביותר.. לא רואה ממטר אף גבר ואישה בתעשייה