
בזק מסמנת את הדור הבא: פונה לגילאים הצעירים בקמפיין סנאפצ'ט חדש
מצפייה ראשונה בקמפיין הסנאפצ'ט של בזק אפשר ללמוד שני דברים: קודם כל, שבבזק הבינו היכן מסתובב הדור הבא (לא בפייסבוק) ואיך ואיפה צריך לדבר איתו. הדבר השני הוא שבעוד מספר שנים מישהו במדיה קום אינטראקשן - זרוע הדיגיטל של אדלר חומסקי - יביט לאחור וירגיש במשב קל של אי נעימות אל מול ה"תמימות" של הקמפיין שמזכיר את פעילות הגולשים בימים הראשונים שבהם סוכנויות הפרסום גילו את הפייסבוק.
כשאומרים הדור הבא מתכוונים לגילאי 12 עד 17, מהם מורכב רוב הטראפיק של סנאפצ'ט שכולל 100 מיליון משתמשים, שרובם מתחת לגיל 18. החברה משווקת את עצמה כדרך היעילה ביותר להגיע לגילאי 13-34 ומדווחת (על פי נתונים שניתן למצוא באתר) כי היקף צפיות הוידאו היומי בה עולה על 7 מיליארד ביום.
הרציונל מבחינת בזק, מבוסס על החשיבות של בני הנוער כפלח שוק משמעותי. בטח כשמדובר בצרכנות אינטרנט, תחום שבו הם מהווים חלק חשוב בהשפעה על קבלת ההחלטות בבית ולפעמים אף מקבלים את ההחלטות בעצמם, כשההורים הם רק "קבלני הביצוע". תדמיתית, בזק שמתאמצת לנער מעליה את האבק שדבק בה באופן טבעי כחברת התקשורת של המדינה, מבקשת להיתפס כמנגישת טכנולוגיה וחייבת להיות בפרונט בכל הקשור לחדשנות, לרבות בעולמות רשתות חברתיות.
את פעילות הגולשים בסנאפצ'ט (נושאת פרסים) מובילה מדיה קום אינטרקשן, במסגרת קמפיין "שדרוגים" שעלה שלשום לטלוויזיה, בכיכובו של גידי גוב. ה"משימה" של הגולשים הצעירים היא לשדרג תמונה יומית בכלי הסנאפצ'ט השונים כמו ציור או אימוג'ים שונים ולהעלות אותה באינסטגרם. את הפעילות מוביל עידן ניידיץ, מאנשי הקריאייטיב סושיאל במשרד ודמות מוכרת מאוד בפייסבוק.
- מממשת רווחים - בי קום מוכרת מניות בזק בכ-950 מיליון שקל
- "המשקיעים הזרים חוזרים להתעניין בבזק; המכפיל עדיין נמוך ביחס למתחרות"
הפיצ'ר המרכזי של הסנאפצ'ט היא היכולת לשלוח הודעות פרטיות שנעלמות עם קריאתן. לכל משתמש יש "סטורי" (סיפור) בו הוא יכול להעלות סנאפים (תמונות או קטעי וידאו של עד 10 שניות), שתקפים ל-24 שעות בדיוק. במשרד הפרסום מודעים לעובדה שראשוניים ככל שיהיו - לקמפיין שיתחיל וייגמר בסנאפצ'ט אין ממש הצדקה או סיכויי הצלחה, ולכן, בחכמה, יש לומר, הם מעתיקים את כל התוצרים שייופקו במסגרתו, אל האינסטגרם, תחת התיוגים של בזק בעמודים האישיים של המשתתפים, ושום מילה על פייסבוק.
- 1.רק אומר 23/03/2016 18:39הגב לתגובה זובדיקה קצרה תראה לכם שטינק, באומן ועוד היו שם כבר... וגם בביצוע מרשים יותר