
מה הכי ישראלי? הבנים של קושניר ומושונוב מככבים יחד בקמפיין חדש לשוקולד השחר
פסח כבר כאן, ממש מעבר לפינה, והמותגים העונתיים נערכים בהתאם. אחרי הפרסומות של טמבור ונירלט (נקיונות, צביעה וחידוש הבית) מגיע הקמפיין השנתי של שוקולד השחר - התוספת הקלאסית למצות היבשות שעליה גדלו ילדי ישראל.
כיום, על רקע התחרות מול שלל מותגים, שוקולד השחר העולה (מישהו באמת קורא לזה כך???!!!?) מנסה לגדל דור חדש של ילדים על המותג הוותיק. לשם כך הוא יוצא בקמפיין "כל ישראלי" באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G, כשהוא שואל מה הכי ישראלי?.
כדי להמחיש את הישראליות המתפרצת - את הקמפיין מובילים הבנים של מוני מושונוב ואבי קושניר שכיכבו יחד בזהו-זה המיתולוגית: מיכאל מושונוב - שחקן מוכר ופעיל ויותם קושניר שגם הוא שחקן ומדבב.
קרדיטים: קופרייטר: שגיא בטש. ארט דירקטור: אלה פלדמן. סמנכ"ל לקוחות: יערה מוסן אביזוהר. תקציבאית: שונית טויטו. מפיקת משרד: אביבית שבת. חברת הפקה: OG במאי: אורי שיצר. עורך: חמי סולומון. קריין: חמי סולומון. בית פוסט: OG סאונד: סאונדהאוס. מיקס: יעל היים. מוסיקה: אסף פרישמן. מנכ"ל משותף: אור גלייכר. מנכ"ל משותף: בן סבר. לא הפריע: חן ענבר.
- 4.יש עוד מנכ"ל משותף? (ל"ת)שמרית 05/04/2016 12:27הגב לתגובה זו
- 3.מ.אמדורסקי 30/03/2016 16:51הגב לתגובה זוהם שווים יותר משירלי בוגנים :))) רואים שעשו עבודה מעולה ומקצועית גם בצד הלקוח....
- צודקת זאתי (ל"ת)אסף אמדורסקי 30/03/2016 18:04הגב לתגובה זו
- 2.מ.אמדורסקי 30/03/2016 16:50הגב לתגובה זוהם שווים יותר משירלי בוגנים :))) רואים שעשו עבודה מעולה ומקצועית גם בצד הלקוח....
- 1.שגיא המלך!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)עמי 30/03/2016 16:39הגב לתגובה זו