
הלפרין יוצא לרחובות: פוגש לקוחות וקובע מבצעים על שמם - בקמפיין חדש של אקליפטוס
זה נראה כי בשלב מסוים הבינו ברשת אופטיקה הלפרין שהעוגן החזק ביותר שלהם הוא יעקב הלפרין. מעבר לדרך העקבית שבה הצליח להטביע את האמרה ש"משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי" - הלפרין, בדמותו הנגישה, מהווה את החיבור הבלתי אמצעי בין הרשת ללקוחות שהמחיר עומד לנגד עיניהם.
קמפיין הרשת החדש של אופטיקה הלפרין מיישם את הטיית התקציבים לגזרת הדיגיטל עליה הכריזה, ובתוך כך גם מנסה למקסם את הערכים ה"עממיים" של הלפרין, במובן הטוב של המילה, זה שמסיר עכבות ומחסומים מהלקוחות הפוטנציאליים.
במהל החדש, מאחוריו עומדת סוכנות הפרסום אקליפטוס, יצא הלפרין לרחובות תל אביב, שם פגש בעוברי אורח מהם שמע על המבצעים המועדפים עליהם. כדי להגשים סופית את הקונספט של "הרשת הנגישה" הלפרין הפך את השיחות עם עוברי האורח למבצעים שנקראו על שמם, כגון: מבצע סו, מבצע יוסי וג'ני, מבצע אבא אופיר ועוד. סך הכל, הסדרה שכוללת 5 סרטים תתורגם ל-5 מבצעים ברשת המשקפיים. הסרטונים יפולחו ויטורגטו בהתאמה לקהל היעד הרלוונטי להם.
- 3.אמיר 03/04/2016 18:02הגב לתגובה זויפה שלהביא מפרסמים חדשים אקליפטוס יודעים לעשות, אבל לשלם לספקי מדיה הם ממש לא. מציע לכל ספק שעובד עם אקליפטוס ואילן דן- או תשלום מראש מזומן, או לומר להם בנימוס: לא, תודה.
- 2.הרב אלפרון 03/04/2016 15:51הגב לתגובה זוולא שהעובדים של המשרד פרסום ישחקו בסרטים קקה האלה כאילו הם סתם עוברי אורח
- 1.בא לי יעקב הלפרין קטן בכיס של החולצה שיסתובב איתי (ל"ת)יורם 03/04/2016 12:06הגב לתגובה זו