בדרך לריביירה: הביתן הלאומי יכלול 14 חברות - לצד עמדות של קשת, ארמוזה ודורי מדיה

תעשיית הפורמטים הכניסה גלגלה ב-2015 כ-380 מיליון ד', רבות בזכות ההשתפות ביריד הטלוויזיה בקאן. ענני תקשורת חוזרת למיפ לאחר היעדרות - בעקבות העסקה עם נטפליקס
 | 
telegram

14 חברות ישראליות ייקחו השבוע חלק בביתן הישראלי בתערוכת הטלוויזיה MIP בקאן בצרפת, שהיא אחת ממקורות ההכנסה הגדולים עבור תעשיית הטלוויזיה הישראלית, שגלגלה ב-2015 כ-380 מיליון דולר. ביריד משתתפות כ-1,600 חברות מ-100 מדינות, וצפויים להגיע אליו כ-11 אלף מבקרים.

את הביתן הישראלי מקים מכון היצוא, לצד מדינות כמו ארה"ב, טורקיה, מקסיקו וגרמניה. החברות הישראליות יכולות לקיים בביתן מפגשים עסקיים עם מפיקים, קניינים ומנהלי רכש. בנוסף לביתן הישראלי, כמה חברות ישראליות גדולות יפעלו מביתנים עצמאיים ביריד – בהן קשת אינטרנשיונל, דורי מדיה וארמוזה פורמטס.

בביתן הישראלי משתתפים השנה רות דיסקין סרטים, סיניפיל, איי.אס.ג'י מדיה, היפר ויז'ן, אלה קום, מטר הפקות, גו טו פילם, טלית הפקות, אולמן מדיה, ג'י טורנל, סקרינז, קולסופט, זברה וונטייז. גם לענני תקשורת, שביריד הקודם בחרה לא לשלוח נציגות, יש הפעם אנשים במיפ, לאחר העסקה עם נטפליקס, והעניין שהיא עוררה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני כשנה יריד מיפ היה בסימן ישראל. בחודש ספטמבר השנה יתקיים לראשונה בישראל כנס פורמטים בינ"ל ביוזמת מכון היצוא, מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה והכלכלה ומשרד החוץ. במסגרת הכנס יתכנסו לראשונה כל הגופים שעוסקים ביצוא תוכן טלוויזיוני ופורמטים ישראליים, במטרה לקיים מפגשים עסקיים בין יוצרי ומפיצי הפורמטים ותוכניות הטלוויזיה ובין לקוחות פוטנציאליים מחו"ל, וכן למצב את ישראל כמדינה מובילה בענף יצוא הפורמטים הטלוויזיוניים. לכנס יגיעו קניינים של חברות הפקה ומנהלי ערוצים מהעולם, מפיצים, מנהלי תכניות, מנהלי רכש וחברות הפקה.

לדברי מירה גשל, מנהלת ענף תוכן, קולנוע, טלוויזיה ומוזיקה במכון היצוא, "השנה מעבר לתכנים טלוויזיוניים, פורמטים וסרטים דוקומנטריים יוצגו בביתן הלאומי גם טכנולוגיות בעלות ממשק לעולם הפורמטים והטלוויזיה – כך למשל חברת וונטייז תציג את 'הנטפליקס'' הישראלי המאפשר צפייה בתכנים נבחרים מכל מכשיר נייד, וחברת סקרינז שתציג את מערכת ה- Real Time Platformשלה. המערכת מבוססת על טכנולוגיה ייחודית פרי פיתוח החברה, המאפשרת ליוצרי פורמטים, מפיקים, מפיצים וגופי שידור ליצור באופן קל, פשוט ומהיר פעילויות דיגיטליות אינטראקטיביות לתכנים שלהם ובכך להפוך את השידור לאירוע טלוויזיוני חי בו לצופים יש תמריץ לצפות בשידור". 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות